نسخه چاپی

واكنش منصوریان به اتهامات پرسپولیسی‌ها

علیرضا منصوریان می گوید تیم خوبی بستند و البته استقلال هنوز حضور كمرنگی در بازار نقل و انتقالات خواهد داشت .

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین،‌ علیرضا منصوریان ؛ سرمربی جوان استقلال از حضورش در تیم جدیدش گفت. حضور در تیمی که سال ها بخشی از تالار افتخاراتش بوده ، او را حسابی سر وجد آورده و با هیجان خاصی از صبح تا شبش را در باشگاه می گذراند و می گوید:«خب کار دشواری است. بخصوص این ابتدای فصل که باید تیم را می بستیم. شرایط پیچیده ای بود. هواداران از ما انتظار دارند. یکسری مشکلات و دشواری هم سر راه مان بود اما شکر خدا با حمایت کادر مدیریتی تیم ، توانستیم به خواسته های مان برسیم.

مجموعه ای از جوانان و با تجربه ها را دورمان جمع کردیم. خب راستش وقتی کاوه را گرفتیم با حاج آقا افشارزاده تماس گرفتم و تشکر کردم و گفتم ، یک پسر جنتلمن را به تیم مان اضافه کردیم و یک خرید شیک داشتیم. بچه هایی که داریم ، می توانند در تیم سال بعدمان یک هارمونی خوب ایجاد کنند. شکر خدا همین حالا هم تیم تقریبا بسته شده ، حالا باید پلن دوم کارمان که دیدن تدارک و آماده شدن برای بازی های لیگ است را آغاز کنیم. زمان کمی داریمو امیدوارم بتوانیم طوری تدارک ببینیم که خیلی زود وارد کورس رقابت برای موفقیت شویم.»

منصوریان این روزها از سوی پرسپولیسی ها مدام متهم می شود. جرم او رابطه خوبی است که با کارلوس کی روش دارد. حالا شایعات زیادی درباره اش راه انداخته اند ، او اما به عکس همتایش در تیم رقیب نه مشکلی با حضور 6 ملی پوش تیمش در اردوی تیم ملی دارد و نه خیلی به این حرف و حدیث ها اهمیتی می دهد؛«ببخشید ولی من یک سرباز ملی هستم. بارها و بارها در تیم ملی کشورم بازی کردم.

هر بار هم بحث پرچم تیم ملی باشد دیگر به هیچ چیز دیگری فکر نمی کنم. اولویتم برای فرستادن بازیکنان به تمرینات تیم ملی ، بیش از هر چیزی به دلیل اهمیت تیم ملی است ، اینکه به سرنوشت کشورم در بازی های حساس انتخابی جام جهانی اهمیت می دهم. و البته ایمان دارم وقتی بازیکن را به تیم ملی می دهم ، در بالاترین شرایط آمادگی در اختیارمان خواهند گذاشت.

باشگاه ها و تیم ملی در تقابل با هم نیستند و باید اولویت همه ما کمک به تیم ملی در مسیر رسیدن به جام جهانی 2018 باشد.

ه هر حال من کاری به اتفاقات این روزها ندارم و باز هم می گویم باشگاه استقلال تا جایی که در توانش باشد با تیم های ملی کشورمان همکاری می کند. من واقعا این مسئله را ملی می بینم ، نه شخصی. تا جایی که مطمئن باشیم به استقلال لطمه نمی خورد ، بی شک به سود تیم ملی سعی می کنیم انعطاف داشته باشیم.»

او درباره اینکه آیا استقلال تکمیل شده است ؟ هم گفت:«هنوز هم ممکن است خریدهایی داشته باشیم.به انتظار یک یا دو نفری می مانیم که قطعا اگر بیایند ، استقلال بهتری خواهیم داشت. راستش ما تمام تلاش مان این است یک استقلال لایق لطف هواداران را بسازیم. من در این چند روزه ، چند باری در تمرینات تیم سمت هواداران عزیزمان رفتم ، از آنها برای این حضور پرمهرشان تشکر کردم و البته خواهشی داشتم که خواسته ام از همه هواداران عزیز تیم است.

به هر حال استقلال ده ها ستاره سرشناس دارد که هر کدام شان در سال های اخیر ، هوادارانی داشتند. همه بزرگ و عزیز هستند اما از همه خواستم روی سکوها ، هر کسی هر بازیکنی که دوست دارد را تشویق کند اما شعار اصلی همه ما شعار اتحاد استقلال باشد. ما با همدلی باید وارد مسیری سخت شویم. یک مسیر دشوار که باید در نهایت نتیجه اش نمایش فوتبالی تماشاگر پسند و نمایشی در حد نام و بزرگی باشگاه استقلال باشد. امیدوارم که این اتفاق بیفتد و همه با هم بتوانیم این امر را محقق کنیم.»

۱۳۹۵/۴/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...