نسخه چاپی

رضا یزدانی در تهران تحت عمل جراحی قرار می گیرد

عکس خبري -رضا يزداني در تهران تحت عمل جراحي قرار مي گيرد

رئیس فدراسیون پزشكی ورزشی گفت: «رضا یزدانی ملی‌پوش كشتی آزاد در تهران تحت عمل جراحی قرار می‌گیرد.»

به گزارش نما به نقل از سایت خبری فدراسیون پزشکی ورزشی، لطفعلی پورکاظمی درباره آخرین وضعیت مصدومیت رضا یزدانی که در جریان مرحله نیمه نهایی رقابت‌های وزن 96 کیلوگرم کشتی آزاد المپیک به آن دچار شد، گفت: «پس از انتقال یزدانی به بیمارستان دهکده معاینات دقیق از او به عمل آمد به طوری که ابتدا عکس رادیولوژی گرفته شد تا نسبت به عدم شکستگی استخوان اطمینان حاصل شود، سپس ام. آر. آی نیز از زانوی مصدوم وی گرفته و در نهایت مشخص شد متاسفانه از ناحیه رباط صلیبی دچار پارگی شده و باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد.»


پورکاظمی تصریح کرد: «خوشبختانه حال عمومی یزدانی خوب بوده و این قهرمان ارزنده که با بدشانسی از کسب مدال طلا بازماند شب گذشته (به وقت تهران) از بیمارستان مرخص شد.»


وی خاطر نشان کرد: «به این ترتیب یزدانی به همراه دیگر اعضای کاروان به ایران بر می‌گردد و در تهران تحت عمل جراحی قرار می‌گیرد.»


پورکاظمی خاطر نشان کرد: «فدراسیون پزشکی ورزشی همچون همیشه پشتیبان ورزشکاران و قهرمانان عزیز بوده و در این رابطه آمادگی خود را برای انجام عمل جراحی روی زانوی یزدانی با استفاده از بهترین امکانات و حاذق ترین متخصصان ارتوپدی فدراسیون اعلام کردیم که این مهم با استقبال یزدانی مواجه شد. به این ترتیب وی در روزها یا هفته های آینده تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت

۱۳۹۱/۵/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...