نسخه چاپی

آخرین خبرها از «كلاه قرمزی و بچه‌ننه»

عکس خبري -آخرين خبرها از «كلاه قرمزي و بچه‌ننه»

سخنگوی شورای صنفی نمایش گفت: پیش از این اعلام كرده بودیم كه مدیریت حوزه هنری برای اكران «كلاه قرمزی و بچه‌ننه» در سینما استقلال تایید كند كه این فیلم یك اثر ارزشی است كه چنین اتفاقی نیفتاد و بنابراین «كلاه قرمزی و بچه ننه» در سینما «استقلال» اكران نمی‌شود.


به گزارش نما، حبيب كاوش در گفت‌وگويي با ايسنا، درباره مصوبات جديدترين جلسه‌‌ي شوراي صنفي نمايش گفت: در اين جلسه مقرر شد از چهارشنبه اين هفته (25 مرداد ماه) فيلم سينمايي «ضد گلوله» در گروه عصر جديد به جاي «نامزد آمريكايي من»، «بي خداحافظي» در گروه آفريقا به جاي «خوابم مي‌آد» و «كلاه قرمزي و بچه‌ننه» در گروه قدس به جاي «همه چي آرومه» روي پرده بروند.

وي همچنين در پاسخ به سوالي درباره وضعيت تغيير قرارداد نمايش «كلاه قرمزي و بچه‌ننه» از سرگروه استقلال به سرگروه قدس توضيح داد: در ابتدا قرار بود «كلاه قرمزي و بچه ننه» در سينماهاي حوزه هنري اكران شود. ما در جلسه نهم مرداد ماه تهيه كننده و پخش كننده اين فيلم را به شوراي صنفي نمايش دعوت كرديم و به آن‌ها اعلام شد چنانچه سياستمداران حوزه هنري تاييد كنند كه «كلاه قرمزي و بچه‌ننه» يك فيلم ارزشي است، اكران اين فيلم در سينما استقلال بلامانع خواهد بود.

سخنگوي شوراي صنفي نمايش در عين حال خاطرنشان كرد: همان طور كه گفتم ما تا امروز منتظر بوديم تا حوزه هنري ارزشي بودن اين فيلم را تاييد كند اما اين اتفاق نيفتاد. بنابراين شوراي صنفي تصميم گرفت «كلاه قرمزي و بچه‌ننه» در گروهي به جز استقلال اكران شود.

حبيب كاوش همچنين در پاسخ به اين پرسش كه آيا سينماهاي حوزه هنري حواله اكران «كلاه قرمزي و بچه‌ننه»، «خوابم مي‌آد» و «ضد گلوله» را دريافت مي‌كند يا خير؟ تصريح كرد: سينماي حوزه هنري هيچ مشكلي براي دريافت حواله فيلم‌هاي اكران شده در عيد فطر ندارند منتها اين سينماها بايد تعهد دهند كه كپي دريافت شده را تنها در سينماي خودشان استفاده مي‌كنند.

۱۳۹۱/۵/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...