نسخه چاپی

150 میلیون برای اردوی اوكراین هزینه كردند

مربی لیگ برتری بوكس، گفت: آقایانی كه مسئولیت تیم ملی را در مسابقات قهرمانی آسیا و جهان برعهده داشتند، جوابگوی این ناكامی بزرگ باشند.

به گزارش نما به نقل از فارس، رقابت‌های جهانی بوکس باکو که آخرین شانس بوکسورهای آماتور برای کسب سهمیه المپیک به شمار می رفت، با حضور 469 بوکسور از 105 کشور در شهر باکو آذربایجان پیگیری شد و روز گذشته نیز به پایان رسید. تیم ملی ایران با ترکیب 8 بوکسور راهی این رقابت‌ها شد که متاسفانه در پایان این رویداد، تمام ملی پوشان کشورمان با حذف از گردونه رقابت‌ها از رسیدن به سهمیه المپیک بازماندند.

عیسی گل‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد ناکامی تیم ملی بوکس در مسابقات جهانی آذربایجان، اظهار داشت: نتایج ضعیفی که تیم ملی بوکس در مسابقات جهانی و کسب سهمیه المپیک کسب کرد، مستقیماً به کادرفنی تیم ملی ارتباط دارد، متأسفانه با هر کدام از مربیان که صحبت می‌کنیم آنها مدعی هستند که یکی از بزرگ‌ترین مربیان جهان هستند. در حال حاضر نیز باید آقایانی که مسئولیت تیم ملی را در مسابقات قهرمانی آسیا و جهان برعهده داشتند، جوابگوی این ناکامی بزرگ باشند.

وی در ادامه افزود: یکی از ضعف‌هایی که مربیان داشتند این بود که ابتدا بوکسورهای خوبی مثل جعفر ناصری و فروتن گل‌آرا را به بهانه‌های مختلف کنار گذاشتند. آنها می‌توانست در قهرمانی آسیا نتیجه کسب کنند. دوستان پیش از اعزام تیم ملی به قهرمانی آسیا مدعی شدند که حضور در اردوی مشترک با تیم ملی اوکراین خیلی برای تیم ملی مهم و حائز اهمیت است، فدراسیون بیش از 150 میلیون تومان برای اعزام تیم ملی به اوکراین هزینه کرد، اما ما نتوانستیم در چین نتیجه کسب کنیم. در حالی که با مبلغی که فدراسیون برای اعزام تیم ملی به اوکراین داشت، ما می‌توانستیم در 3 تورنمنت شرکت کنیم، اما آقایان که هدایت تیم ملی را برعهده داشتند، اجازه این کار را ندادند.

گل‌محمدی در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: پیش از اعزام تیم ملی به مسابقات قهرمانی جهان، برخی از دوستان آمدند برای خودشان موقعیت خلق کنند و وعده‌های الکی دادند. دوستانی که هدایت تیم ملی را در دو رویداد مهم برعهده داشتند، از صداقت رئیس فدراسیون سوءاستفاده کردند.

مربی لیگ برتری بوکس در پایان صحبت‌های خود اظهار داشت: یکی دیگر از دلایلی که ملی‌پوشان نتوانستند در این دو رویداد مهم سهمیه کسب کنند، این بود که آنها از لحاظ روحی و روانی در شرایط خوبی قرار نداشتند. چندین ماه بود که بوکسورهای اردونشین حقوقی دریافت نکرده بودند و همین مسائل از لحاظ روحی روی آنها تأثیر گذاشته بود، نمی‌دانم چرا مسئولان ورزش با این کارها دست فدراسیون را زیر سنگ گذاشتند. البته نباید مسائل مالی را به عدم کسب نتیجه در این دو رویداد ارتباط داد، به هر حال آنهایی که وعده دادند،‌ حالا باید جوابگوی این ناکامی بزرگ باشند.

۱۳۹۵/۴/۲

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...