نسخه چاپی

افزایش سرعت پاكسازی در فلوجه با ورود «بسیج مردمی»

بیش از ۸۰ درصد شهر فلوجه از حضور تروریست‌های داعش به طور كامل پاكسازی شده است و تنها مناطق الجولان و العسكری در شمال این شهر كماكان آلوده به تروریست‌ها است.

به گزارش نما به نقل از فارس، با ورود نیروهای زبده ارتش و بسیج مردمی به شمال شهر فلوجه سرعت پاکسازی شهر افزایش یافته است.

نیروهای بسیج مردمی (الحشد الشعبی) و ارتش عراق در تازه‌ترین تحولات میدانی منطقه الجغیفی را در شمال شرق شهر آزاد کردند و در شمال غرب شهر فلوجه نیز نیروهای بسیج مردمی و ارتش عراق توانستند بخش وسیعی از منطقه الاندلس را آزاد کنند.

در این عملیات یک زندان بزرگ وابسته به تروریست‌های داعش که زیر نظر دادگاه به اصطلاح اسلامی فعالیت می‌کرد، کشف شد.

نیروهای عراقی، غروب روز گذشته (سه شنبه) پس از پاکسازی منطقه الجغیفی وارد منطقه الشرطه در شمال شهر فلوجه شدند و بخش‌های زیادی از این منطقه را آزاد کردند.

به گزارش بین‌الملل فارس، در صورت پاکسازی کامل این منطقه تروریست‌های داعش در منطقه العسکری در شمال شرق شهر فلوجه محاصره می‌شوند. مواضع نیروهای عراقی در ایستگاه راه آهن نیز تثبیت شده است.

وجود تروریست‌های انتحاری باعث شده پیشروی در مناطق شمالی شهر با احتیاط کامل صورت گیرد؛ با وجود این که بیش از 80 درصد شهر فلوجه پاکسازی شده اما مناطق مهمی از جمله العسکری و الجولان در شمال شهر همچنان آلوده به تروریست‌های داعش است.

در همین حال عصر روز گذشته، نیروهای بسیج مردمی برای تامین امنیت پایتخت، جاده ارتباطی شهر بغداد، فلوجه و الرمادی را به طور کامل امن کردند.

۱۳۹۵/۴/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...