نسخه چاپی

گزارش ماهانه دولت درباره "اقتصاد مقاومتی" به رهبر معظم انقلاب

به گزارش نما - تسنیم نوشت: رحمانی‌فضلی از ارائه گزارش ماهانه عملکرد اقتصاد مقاومتی به رهبر معظم انقلاب خبر داد و گفت: ایشان از ما خواسته‌اند ماهانه این گزارش را تقدیم کنیم و ما نیز این کار را انجام خواهیم داد.

عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور در نشست مشترک 3 تن از استانداران سراسر کشور با رئیس کل بانک مرکزی و برخی مدیران بانکی کشور، با بیان اینکه شرایط کشور اقتضا می‌کند که در حوزه اقتصادی جهش داشته باشیم، گفت: اقتصاد مقاومتی مدنظر رهبر انقلاب حرکت در مسیر کنونی نیست، بلکه توجه و عمل به جهش‌هایی است که باید انجام شود و این نیازمند جسارت، قدرت تصمیم‌گیری، تدبیر و قدرت عمل در انجام ریسک است.

وی با بیان اینکه ما متوجه مشکلات بانک‌های کشور هستیم، گفت: اقتصاد مقاومتی نباید روی کاغذ بماند؛ رهبر معظم انقلاب تاکید ویژه‌ای بر این مسئله دارند و در همین مدت اخیر 3 بار جلسه در این زمینه با ما داشته‌اند و تاکید ایشان نیز این بود که این حرف‌ها روی کاغذ نماند.

رحمانی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب از ما خواسته‌اند که ماهانه در زمینه تحقق اقتصادی مقاومتی به ایشان گزارش دهیم و ما نیز این کار را انجام خواهیم داد، چرا که معتقدیم اقتصاد مقاومتی آزمایش بزرگی است و باید با موفقیت این مسیر را پشت سر بگذاریم.

۱۳۹۵/۴/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...