نسخه چاپی

سردار سلامی: آمریكا دچار پوكی استخوان سیاسی شده است

جانشین فرماندهی كل سپاه گفت: اقدام آل خلیفه تكیه بر رژیم سعودی و سیاست‌های آمریكای جنایتكار دارد. تاریخ دور و نزدیك به ما ثابت كرده این رژیم‌ها دچار فرسودگی و پوكی استخوان سیاسی شده‌اند و پایه‌های حاكمیت ظالمانه‌شان در آستانه فروپاشی است.

به گزارش نما؛ ایلنا نوشت: جانشین فرماندهی کل سپاه گفت: اقدام آل خلیفه تکیه بر رژیم سعودی و سیاست‌های آمریکای جنایتکار دارد. تاریخ دور و نزدیک به ما ثابت کرده این رژیم‌ها دچار فرسودگی و پوکی استخوان سیاسی شده‌اند و پایه‌های حاکمیت ظالمانه‌شان در آستانه فروپاشی است.

سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی در همایش شرح فراق با اشاره به نقش برجسته شهید چمران در تاریخ پر افتخار ایران اسلامی، گفت: همواره در تاریخ ملت‌های مختلف، شخصیت‌های برجسته‌ای هستند که سازنده هویت و منزلت آنها هستند و همه منزلت و افتخاراتشان بر شانه آن انسان‌های جاودان استوار است.

جانشین فرماندهی کل سپاه اظهار داشت: شهید چمران حتی نسبت موقعیت، مقام و مسئولیت در نظام که خود موهبتی الهی است، چشم می‌پوشد و به‌عنوان یک چریک پایه‌گذار ستاد جنگ‌های نامنظم در جنوب کشور می‌شود. امروز مردانی که پرچم را از دست شهید چمران گرفته‌اند در اقصی نقاط جهان اسلام با عوامل و مزدوران آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی در حال نبرد هستند.

وی بیان داشت: امروز که شعله‌های بیداری اسلامی زبانه می‌کشد، رژیم‌های مستبد تحت فشار قرار گرفته‌اند. آنقدر فشار برای آنان تنگ است که رژیمی همانند آل‌خلیفه در بحرین ضدانسانی‌ترین و وحشیانه‌ترین عمل را انجام می‌دهد و یک عالم دینی را از حق ذاتی ملیت خود محروم می‌کند.

سلامی با اشاره به اقدام ضدانسانی و وحشیانه آل خلیفه عنوان کرد: اقدام آل خلیفه تکیه بر رژیم سعودی و سیاست‌های آمریکای جنایتکار دارد. تاریخ دور و نزدیک به ما ثابت کرده این رژیم‌ها دچار فرسودگی و پوکی استخوان سیاسی شده‌اند و پایه‌های حاکمیت ظالمانه‌شان در آستانه فروپاشی است.

جانشین فرمانده کل سپاه در پایان تصریح کرد: مطمئنیم آثار و برکات این شهادت‌ها موجب سعادت و نجات جهان اسلام از ظلم و ستم خواهد شد.

۱۳۹۵/۴/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...