نسخه چاپی

تمجید راشد الغنوشی از رهبر انقلاب و امام (ره)

عکس خبري -تمجيد راشد الغنوشي از رهبر انقلاب و امام (ره)

انقلاب اسلامی ایران، همچنان با قدرت و زیر لواء و رهبری آیت الله سید علی خامنه ای رهبر انقلاب ایران، و با عزم و اراده ملت ایران به راه خود ادامه می دهد.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری اهل بیت (ع) ـ ابنا ـ "راشد الغنوشی" رهبر حزب اسلامگرای النهضه تونس بار دیگر با تمجید از شخصیت امام خمینی گفت : انقلاب ایران به راه خود ادامه می دهد .

وی که از بدو پیروزی انقلاب اسلامی از طرفداران انقلاب اسلامی بوده وعلاقه شدیدی به شخصیت امام خمینی رهبر کبیر انقلاب اسلامی داشت، در دیدار سفیر ایران در تونس یک بار دیگر به تمجید از شخصیت امام و انقلاب اسلامی پرداخت.

الغنوشی در دیدار با پیمان جبلی سفیر جمهوری اسلامی ایران گفت: انقلاب اسلامی ایران، همچنان با قدرت و زیر لواء و رهبری آیت الله سید علی خامنه ای رهبر انقلاب ایران، و با عزم و اراده ملت ایران به راه خود ادامه می دهد.

رهبر حزب اسلامگرای النهضه تونس همچنین با تمجید از شخصیت رهبر فقید انقلاب گفت: به اعتقاد بنده [امام] خمینی بزرگ ترین اصلاح گر تاریخ معاصر به شمار می رود.

راشد الغنوشی خوشحالی خود را نیز از افزایش روابط دو جانبه میان ایران و تونس ابراز داشت و گفت: ما خواستار افزایش روابط در زمینه های مختلف میان تونس و ایران هستیم.

گفتنی است سخنان راشد الغنوشی و به ویژه تعریف و تمجیدهای رهبر حزب اسلامگرای النهضه تونس از امام راحل با خشم بعثی ها روبرو شده است به گونه ای که رسانه ها و سایت های وابسته به حزب بعث منحله عراق که توسط بازماندگان این رژیم اداره می شود، با انتشار خبر این دیدار، با لحنی تمسخر آمیز اظهارات الغنوشی را منتشر کرده و او را شخصیتی متزلزل معرفی کردند.

۱۳۹۱/۵/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...