نسخه چاپی

مربی سابق پرسپولیس در اردوی باشگاه تاتنهام ؛ عكس

عکس خبري -مربي سابق پرسپوليس در اردوي باشگاه تاتنهام ؛ عکس

مربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «الان تیم زیر 17 سال در تعطیلات است و من قرار است یك هفته همراه با تاتنهام باشم چرا كه یكی از همكارانمان در تاتنهام كار می‌كند.»

به گزارش نما به نقل از سایت گل، حسین عبدی که حدود سه هفته است در انگلیس به سر می برد و کنار تیم زیر 17 و زیر18 سال این کشور بوده درباره حضورش در انگلیس می گوید: اول کارهای اداری حضورم در اینجا را انجام دادم و اینکه در چه تاریخی باید در اینجا باشم. نخستین کار ما حضور در تیم زیر 17 سال بود و اینکه ببینیم مربیان این تیم چطور کار می‌کنند و از نزدیک کارشان را زیر نظر بگیریم. ما در یک محیط ساکت و اردویی سه چهار روزه با هم بودیم. در این تیم بازیکنانی با فیزیک و تکنیک مناسب حضور داشتند که بعد از اردوی سه چهار روزه‌شان در 7 روز، 6 بازی انجام دادند.


*‌‌ الان تیم زیر 17 سال در تعطیلات است و من قرار است یک هفته همراه با تاتنهام باشم چرا که یکی از همکارانمان در تاتنهام کار می‌کند. بعد از آن در روز 24 آگوست نفرات دور هم جمع می‌شوند تا با تیم زیر 18 سال باشم که قرار است از روز 24 آگوست تا 2 سپتامبر در یک تورنمنت شرکت کنیم.


*‌‌‌ اردوی تیم زیر 17 سال در هتل Beach Bernhom که هتل تیم ملی انگلیس در جام جهانی 1966 بوده برگزار شد که محیط بسیار آرامی داشت. از این هتل تا لندن حدود 40 دقیقه زمانی مسافت است اما بازی‌ها و اردوی تیم زیر 18 سال در کمپ FA که حوالی بیرمنگام قرار دارد برگزار می‌شود. جایی که بیش از 100 میلیون پوند برایش هزینه شده و بیش از 200 اتاق برای پذیرایی و تعلیم و تربیت مربی‌ها دارد. قرار است تمام کارهای تیم‌های ملی انگلیسی در این کمپ انجام شود که می‌گویند در اروپا بی‌نظیر است.


*‌‌ بعد از رقابت‌های چهارجانبه که حدود 3 هفته دیگر خواهد بود باید تصمیم بگیرم که به ایران بیایم یا نه. البته فلسفه حضور من در اینجا خدمت به فوتبال کشورم بوده است. من به فکر Knowledge Transfer هستم اما محیط و شرایط هم باید آماده باشد. از طرفی اینجا انگلیسی‌ها بیشتر خوشحال می‌شوند که من بمانم چرا که مدرک لازم برای کادر تیم‌های انگلیسی و لیگ برتر را دارم و آموزش کافی را دیده‌ام اما هنوز معلوم نیست چه اتفاقاتی بیفتد. البته اینجا همانطور که بازیکنان رده‌های ملی و پایه عوض می‌شوند مربیان هم تغییر می‌کنند. در واقع مربیان همه مدرسان FA هستند و مدام یاد می‌گیرند و یاد می‌دهند. باید از فرصت به‌دست آمده بهترین استفاده را ببرم، نه فقط به خاطر مسائل شخصی بلکه به خاطر نزدیکی با استانداردها. معلوم نیست در آینده چه اتفاقی بیفتد اما خودم دوست دارم در ایران کار کنم.

۱۳۹۱/۵/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...