نسخه چاپی

سفر خانوادگی دولتمردان به عربستان!

محمود احمدی نژاد صبح امروز برای شركت در نشست اضطراری سازمان همكاری های اسلامی عازم مكه شد.

به گزارش نما به نقل از جهان، رئیس جمهور پیش از ترک تهران در فرودگاه مهرآباد(پاویون جمهوری) در جمع خبرنگاران به تشریح برنامه های این سفر 2 روزه پرداخت.

مراسم بدرقه رئیس جمهور با حاشیه های جالبی نیز همراه بود که بعضی از آنها اشاره می شود:

* در هئیت همراه رئیس جمهور به عربستان برای شرکت در نشست اضطرای مکه، اکثر خانواده های وزراء و معاونین رئیس جمهور حضور دارند.

*وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزیر علوم تحقیقات و فناوری، رئیس سازمان حج و زیارت و تعداد دیگری از مدیران اجرایی با خانواده های خود عازم این سفر شدند.

* سید محمد حسینی و کامران دانشجو در زمان ورود به پاویون جمهوری اسلامی در صف گرفتن بلیط پرواز برای همسران و فرزندان خود قرار گرفتند.

*سفر با رئیس جمهور موقعیت مناسبی را برای همسران وزرای فرهنگ و علوم فراهم کرد تا با یکدیگر درباره اهمیت این اجلاس و سفر به مکه مکرمه و مدینه منوره صحبت کنند.

* اسفندیار رحیم مشائی رئیس دفتر رئیس جمهور در زمان ورود به فرودگاه مهرآباد حاضر به حضور در جمع خبرنگاران نشد و از درب ویژه وارد هواپیما شد.

*پس از برگزاری مراسم بدرقه رئیس جمهور به مکه، سعید مرتضوی رئیس سازمان تامین اجتماعی دقایقی با رحیمی معاون اول رئیس جمهور گفتگو کرد که این سوژه مناسبی را برای عکاسان فراهم کرد.

*یکی از خبرنگاران حوزه دولت به جهان گفت: اسم من برای شرکت در این اجلاس رد شده بود ولی بعدا اعلام شد به دلیل تکمیل بلیط دیگر نمی توانم در تیم رسانه ای دولت برای اعزام به مکه قرار گیرم.

*رئیس جمهور وقتی در جمع خبرنگاران در حال تشریح برنامه های این اجلاس بود میکروفن وی قطع شد و تصویربردارن صداوسیما از وی خواستند سخنان خود را از ابتدا بیان کند.

*نیکزاد که رئیس جمهور را در این سفر همراهی می کند، بخاطر تصادف چندی پیش هنوز از ناحیه پا مصدوم است و امروز به سختی راه می رفت. وزیر راه و شهرسازی که برای بازدید از واحدهای مسکن مهر دشت ناصر فیروزکوه عازم این منطقه بود در بازگشت در جاده فیروزکوه دماوند گردنه اسب‌چرانی دچار حادثه شده بود.

* اجلاس مکه، ساعت 22:30 روز سه شنبه در مکه برگزار می شود اما احمدی نژاد و هیئت همراه صبح روز دوشنبه به عربستان رفتند، یعنی دو روز و یک شب زودتر!

۱۳۹۱/۵/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...