نسخه چاپی

بیانیه آیت‌الله مكارم درباره زلزله آذربایجان

آیت‌الله مكارم شیرازى با صدور بیانیه‌ای در خصوص زلزله آذربایجان با تاكید به همه مسوولان برای رسیدگی هرچه سریعتر به آسیب دیدگان صرف یك سوم وجوهات شرعیه را مجاز دانست.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی در جمع نمازگزاران حرم مطهر حضرت معصومه(س) در پیامی كه قرائت كرد ضمن ابراز تاسف از زلزله آذربایجان افزود: امیدواریم دولت و مسوولان هر چه سریعتر اقدام به ترمیم خرابی‌ها و یاری رسانی به مصدومان این حادثه كنند.

در پيام آيت‌الله ناصر مكارم شيرازی آمده است:

زلزله آذربايجان شرقی سبب شد جان عده‌ای ازعزيزان هم‌وطن ما از دست رفته و گروهی مجروح شوند، خانه‌های زيادی خراب شده و ميدان آزمايشی برای مردم و مسوولان ايجاد شد.

زمين لرزه‌ای كه در آذربايجان عزيز رخ داد و جمعی از هموطنان ما را به كام مرگ فرو برد يا مجروح ساخت و خانه‌های زيادی را ويران كرد موجب تاسف شديد شد و اميدواريم دولت و همه مسوولان هرچه زودتر به ترميم خرابی‌ها و نگهداری آسيب ديدگان و نجات مصدومان اقدام نمايند و خيرين و نيكوكاران در اين راه كمك شايسته كنند تا از اين طريق مرهمی بر دل‌های مجروح اين عزيزان گذارده شود.

مومنين مجازند از يك سوم وجوهات شرعی خود برای اين كار خداپسندانه استفاده كنند و ان‌شاءالله از بركات معنوی و الهی آن برخوردار شوند، خداوند روح عزيزان از دست رفته را قرين رحمت و بازماندگان را صبر و مجروحان را سلامت عنايت كند.

۱۳۹۱/۵/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...