نسخه چاپی

رسوایی بزرگ در هدیۀ ابومازن به ملك سلمان

ابومازن (رئیس تشكیلات خودگردان فلسطین) در دیدار پادشاه عربستان نسخه ای را از روزنامه "فلسطین پست" به او هدیه داد، اما این هدیه رسوایی جدیدی را برای او به بار آورده است.

به گزارش نما به نقل از العالم، مشکل هدیه ابو مازن این است که این روزنامه فلسطینی نیست!
ظاهرا هدیه ابومازن به ملک سلمان مناسب به نظر می آید، ولی دبیر روزنامه The Palestine Post از رسوایی بزرگ هدیۀ ابومازن به ملک سلمان پرده برداشت.
سایت المصدر تأکید کرد که دبیر روزنامۀ The Palestine Post عکسی را در صفحۀ تویتر خود منتش کرد و در آن رئیس تشکیلات خودگردان را مورد تمسخر قرار داد، و درخصوص احتمال اشتباه چاپی در این روزنامه سؤال کرد.
وی تأکید کرد که The Palestine Post در واقع منشأ روزنامه‌ای است که اکنون تحت عنوان The Jerusalem Post منتشر می شود.
دبیر این روزنامه خاطرنشان کرد، The Palestine Post در آن دوران برای یهودیان انگلیسی زبان منتشر می‌شد؛ درست مانند نسخه فعلی آن که با نام The Jerusalem Post منتشر می‌شود.
The Jerusalem Post به صورت روزانه به زبان انگلیسی در اراضی اشغالی فلسطین برای صهیونیستها منتشر می‌شود. اصل این روزنامۀ Palestine Bulletin نام داشت و پس از ایجاد رژیم صهیونیستی، نام آن تغییر کرد.
Palestine Bulletin در اصل متعلق به یک ناشر یهودی آمریکایی بود که در تاریخ 1 دسامبر 1932 با نام The Palestine Post به فعالیت خود ادامه داد.
در سرمقالۀ اولین نسخۀ این روزنامه نوشته شده بود: "هدف ما این است که برای مردم اسرائیل یک روزنامه عبری به زبان انگلیسی ارائه کنیم، تا مسؤولان دولت انگلیس در فلسطین بتوانند مسائل یهودی و صهیونیستی را بفهمند. علاوه بر این، هدف ما فراهم کردن اطلاعات روزانه دربارۀ فعالیت‌های یهود است...".

۱۳۹۵/۴/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...