نسخه چاپی

قتل زن و شوهر سعودی توسط فرزندان داعشی+عكس

عکس خبري -قتل زن و شوهر سعودي توسط فرزندان داعشي+عكس

ساعتی پیش نیروهای امنیتی سعودی دو جوان داعشی ساكن شهر ریاض پایتخت این كشور را پس از قتل والدینشان در حین فرار به كشور یمن شناسایی و دستگیر كردند.

به گزارش نما به نقل از مشرق، ساعتی پیش نیروهای امنیتی سعودی دو جوان داعشی ساکن شهر ریاض پایتخت این کشور را پس از قتل والدینشان در حین فرار به کشور یمن شناسایی و دستگیر کردند.

بنابر این گزارش، این دو جوان شب گذشته مادر و پدر خود را با چاقو در خواب ذبح کرده و برای پیوستن به داعش در یمن عازم منطقه مرزی عربستان سعودی با کشور یمن شده اند. نیروهای امنیتی این دو را در شهرکی نزدیک مرز با یمن شناسایی و دستگیر کرده اند.

متهمان پس از دستگیری در بازجویی های اولیه پیرامون قتل فجیع والدینشان علت ان را مخالفت آنها با بیعت و پیوستن این دو نفر به داعش عنوان کرده و والدین خود را مهدورالدم نامیده اند! عربستان سعودی بزرگترین تامین کننده مالی و نیرویی گروه های تروریستی تکفیری در سراسر جهان از نیجریه تا افغانستان، عراق و سوریه می باشد.

سیستم اموزش عالی یان کشور بر اساس آموزه های فرقه ضاله و انگلیس ساخته وهابیت پیروان سایر ادیان الهی را واجب القتل و مهدور الدم معرفی می کنند.

۱۳۹۵/۴/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...