نسخه چاپی

در بيانيه حزب موتلفه اسلامي به مناسبت روز قدس تاكيد شد

ضرورت جراحی غده سرطانی اسرائیل از قلب جهان اسلام

عکس خبري -ضرورت جراحي غده سرطاني اسرائيل از قلب جهان اسلام

حزب موتلفه اسلامی در بیانیه ای به مناسبت روز جهانی قدس تاكید كرد: زخم كهنه فلسطین بر پیكره جهان اسلام به وسیله صهیونیسم و ایادی استكبار روز به روز عمیق تر شده و جراحی غده سرطانی اسرائیل از قلب جهان اسلام را ضروری تر می‌سازد.

به گزارش نما، حزب موتلفه اسلامي در آستانه روز جهاني قدس بيانيه‌اي را صادر کرد.

متن اين بيانيه به شرح زير است:

استکبار جهاني با تباني کشورهاي مرتجع و سازشکار عرب براي ايجاد غفلت در جهان اسلام از مساله فلسطين و دادن فرصت بازسازي و تجديد قوا به صهيونيست‌هاي تروريستي عمليات ابذايي و تهاجمي اي را عليه محور مقاومت اسلامي يعني سوريه شروع و ماه هاست اتحاديه عرب، سازمان ملل و کشورهاي منطقه و جهان اسلام را مشغول اقدامات تروريستي و خشونت بار خود و سوريه کرده تا هم نجات قدس و محاصره غزه به فراموشي سپرده شود و هم بيداري اسلامي و هم سرکوب انقلابيون مسلمان در عربستان، يمن، بحرين و در سايه اين انحراف افکار عمومي جهان اسلامي دژخيمان صهيونيست ضمن ادامه شهرک سازي و تجاوز به مناطق مرزي غزه، بحران داخلي خود را مهار سازند.

خيانت دولت هاي سازشکار عرب عليه آرمان فلسطين و مقاومت، اميد ملت هاي اسلامي به دولت هايشان را به ياس تبديل کرده و اطمينان يافتند که جز اراده ملت هاي اسلامي براي حمايت از مقاومت اسلامي و تداوم انتقاضه راهي براي نجات قدس از چنگال رژيم دژخيم و تضعيف شده و در حال احتضار اسرائيل وجود ندارد.

اکنون که شعار حمايت از مقاومت در سراسر جهان عليه حکومت نژاد پرست و تروريست صهيونيسم گشوده شده است اکنون که مردم اسرائيل نيز عليه ظلم و بي عدالتي و تبعيض حکومت نژاد پرست خود به خودسوزي پناه برده و تظاهرات ميليوني ميليوني اعتراض آميز برگزار مي کنند.

اکنون که دست مزدوران اسرائيل به ترور دانشمندان هسته اي ايران وعراق و مصر آغشته و دولت غاصب آن کشور عامل تمام نا آرامي ها و جنگ ها کشتارها و اختلافات مذهبي در کشورهاي اسلامي منطقه است.

اکنون که دستگاه جاسوسي آمريکا به وسيله گروه هاي تروريستي القاعده و منافقين پول و اسلحه طواغيت عرب و هم پيمانان ترک خود جبهه وسيع خشونت و ترور نا امني و بي ثباتي را عليه مقاومت اسلامي در منطقه گشوده و مردم سوريه و دولت انقلابي آن را تهديد مي کند.

هوشياري امت اسلامي و حضور گسترده آنان در صحنه سياسي کشورها و جهان و منطقه براي مقابله با توطئه هاي استکبار عليه جهان اسلام بسيار ضروري و واجب است.

ارتش مقتدر سوريه با پشتيباني بسيج مردمي، سوريه را به باتلاق دفن تروريست هاي افراطي منافق و القاعده و مزدوران آمريکا و ارتجاع عرب تبديل ک رده و به زودي شر آنها را از سر جهان اسلام و بشريت کوتاه خواهد کرد.

طرح ها و توطئه هاي عربي- غربي آمريکا و اسرائيل در منطقه، يکي پس از ديگري شکست خورده و اکنون مردم مظلوم غزه در آستانه رفع محاصره و تشکيل دولت مستقل فلسطين هستند.

در چنين شرايطي راهپيمايي حماسه ساز امت اسلامي به مناسبت روز قدس ضربه کاري و گيج کننده ديگري بر پيکره متزلزل و روبه زوال و نيستي اسرائيل غاصب خواهد بود.

امت اسلامي با راهپيمايي روز قدس بايد دروازه هاي مصر را بر روي گذرگاه رفع به طور کامل بگشايد و مشت محکمي به دهان سازشکاران جهان عرب و دشمنان مقاومت اسلامي کوبيد.

امروز فرياد الله اکبر امت اسلامي در روز قدس آنچنان زلزله اي را به اندام در حال تلاش اسرائيل و عمال اش خواهد انداخت که جز آينده اي تاريک براي خود متصور نباشد.

ملت ايران و اعضاي حزب موتلفه اسلامي ايران همچون هميشه در صحنه با شکوه استوار و راسخ حضور خواهند يافت و به دشمنان آزادي قدس نشان خواهند داد که قدس از ماست و به دامن اسلام باز خواهد گشت.

۱۳۹۱/۵/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...