نسخه چاپی

احتمال حضور آندو در پیكان قوت گرفت

سرمربی تیم فوتبال پیكان گفت: ما فرداد صحبت‌های خود را با آندرانیك تیموریان برای پیوستن به پیكان انجام خواهیم داد كه در صورت توافق طرفین، او قراردادش را امضا خواهد كرد.

به گزارش نما به نقل از فارس، مجید جلالی درخصوص اینکه گفته می‌شود محمد قاضی در لیست این تیم قرار گرفته بود، اظهار داشت: فردا قرار است ما صحبت‌های خود را با آندرانیک تیموریان انجام بدهیم و همچنین قرارداد خود را با امیرحسین صادقی ببندیم که اگر بخواهیم این دو بازیکن را به پیکان اضافه کنیم، سهمیه لیگ برتری ما پر شده است و دیگر جایی برای جذب بازیکن نداریم.

وی در مورد اینکه آیا قرارداد تیموریان فردا امضا می‌شود، تأکید کرد: ما باید فردا صحبت‌هایمان را انجام بدهیم و اگر دو طرف به توافق رسیدند، قرارداد را امضا می‌کنیم. در خصوص صادقی باید بگویم که ما صحبت‌هایمان را انجام داده‌ایم و تقریباً قرارداد او نهایی شده است.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در خصوص جذب جواد نکونام خاطرنشان کرد:‌ نکونام بازیکن آزاد است و جزو سهمیه لیگ برتری به حساب نمی‌آید، به هر حال اگر بخواهیم بگوییم که او در لیست ما حضور دارد یاد خیر، باید بگویم ما در لیست‌مان بازیکنان زیادی داریم،‌تاکنون صحبتی با او نداشته‌ایم، امکان دارد در آینده برای جذب او وارد عمل شویم.

جلالی در مورد حضور دروازه‌بان و مهاجم خارجی در اردوی تیم خاطرنشان کرد: باشگاه پیگیر این موضوع است تا بتواند هرچه زودتر بازیکنان مدنظر را به اردوی تیم اضافه کند.

۱۳۹۵/۴/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...