نسخه چاپی

تشییع پیكر پنج سرباز سانحه نی ریز

پیكر پنج سرباز حادثه واژگونی اتوبوس در محور سیرجان به نی ریز، روز جمعه با حضور مردم و مسئولان استان فارس در شیراز تشییع شد.

به گزارش نما به نقل از ایرنا، این پنج سرباز از مجموع 19 سربازی بودند که روز دوم تیرماه جاری به علت واژگونی اتوبوس در محور سیرجان به نی ریز، جان خود را از دست دادند.

در این آیین، جانشین فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران، رئیس کل دادگستری استان فارس به همراه شماری از مسئولان قضایی این استان، درگذشت جانباختگان این سانحه را به خانواده سربازان تسلیت گفتند.
در ادامه، پیکرهای پنج سرباز حادثه واژگونی اتوبوس در فارس در دارالرحمه شیراز به خاک سپرده شد.

یک اتوبوس دوم تیرماه 95 به دلیل عدم وجود حفاظ ایمنی سمت راست و عدم کنترل و مهارت راننده در مهار وسیله نقلیه و احتمالا نقص فنی خودرو، در دره 20 متری در حوالی شهرستان نی ریز سقوط کرد.

در این حادثه که در گردنه 'لای رز' نی ریز رخ داد، این وسیله نقلیه که حامل سربازان و از کرمان به سمت شیراز در حرکت بود، ساعت یک بامداد به دره سقوط کرد و بر اثر این سانحه 19 سرنشین آن کشته و 30 نفر مجروح شدند.

همچنین در حادثه دیگری که دوم تیرماه جاری در نزدیکی 'مهارلو' در شهرستان سروستان رخ داد یک دستگاه اتوبوس دیگر که حامل سرباز بود در این مسیر واژگون شد، در این حادثه رانندگی 47 سرباز زخمی و توسط تکنسین های اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

واژگونی دو اتوبوس یاد شده در محورهای فارس که حامل سربازان آموزش دیده مرکز صفر پنج کرمان بودند در مجموع 96 کشته و زخمی برجای گذاشت؛ علت این حادثه در دست بررسی است.

۱۳۹۵/۴/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...