نسخه چاپی

جزئیات تازه از دو سعودی كه سر مادرشان را بریدند

نیروهای امنیتی سعودی ضمن دستگیر كردن برادران دوقلویی كه مادرشان را سربریده بودند اطلاعات تازه ای دربارۀ این جنایت منتشر كردند.

به گزارش نما ، العالم به نقل از پایگاه المرصد نوشت: نیروهای امنیتی سعودی با تعقیب این دو برادر دوقلو که پس از بریدن سرمادرشان با سرقت یک خود تلاش داشتند فرار کنند، آن ها را درشهر "الخرج" عربستان دستگیر کردند.

پایگاه العربیه در گزارشی نوشت: «این دو برادر خودرویی را در منطقه الروضه در شرق ریاض سرقت کرده و بعد ازمجبور کردن راننده به خارج شدن ازخودرو، سوار آن شدند و درصدد فرار برآمدند، اما نیروهای امنیتی سعودی با دریافت گزارش های اطلاعاتی موفق به بازداشت آنان شدند».

براساس این گزارش، این برادران دوقلو که سن شان زیر بیست سال است، تحصیل خود را در سال دوم دبیرستان نیمه کاره رها کرده و دو سال است که ترک تحصیل کرده اند.

این دو برادر بیشتر وقت خود را در منزل با کار کردن با رایانه در اتاق هایشان سپری می کرده اند. منابع امنیتی اعلام کرده اند که در اتاق های این دو برادر تعداد زیادی کتاب دینی و روزنامه پیدا شده است.

این دوبرادر دو قلو ساعت یازده شب پنج شنبه گذشته مادرشان را به قتل رساندند و پدر و برادر کوچکتر خود را نیز مجروح کردند.

یکی از همسایگان با شنیدن صدای فریاد شدید از منزل دوقلوها، خود را به آن جا می رساند و با پدر و برادر قاتلان ور به رو می شود که غرق در خون هستند. او پدر ۷۰ ساله و برادر ۱۸ ساله را به نزدیک ترین بیمارستان منتقل می کند.

جنایت قتل مادر زمانی مشخص می شود که برادر بزرگ تر وارد منزل شد و جسد مادر ۶۰ ساله اش در در کمد یافت.

خواهر کوچک برادران دوقلو با مخفی شدن در یکی از اتاق ها، توانسته بود از جان خود محافظت کند.

منابع بیمارستانی حال پدر و پسر مجروحش را مساعد اعلام کرده وگفته اند که اکثر ضربه هایی که به پدر اصابت کرد، دستان او را مجروح کرده است؛ زیرا او سعی می کرده است که از اصابت ضربات چاقو به سینه و شکمش جلوگیری کند. او همچنان در بخش مراقبت های ویژه بستری است.

برخی رسانه ها اعلام کرده اند که دو برادر قاتل از هواداران گروه تروریستی داعش بوده اند.

۱۳۹۵/۴/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...