نسخه چاپی

زیباكلام: 10 گزارش ویژه به آقا دادم

صادق زیباكلام از اساتید علوم سیاسی دانشگاه تهران و از فعالان سیاسی اصلاح طلب با اشاره به حضور خود در نشست شب گذشته اساتید با رهبر معظم انقلاب به روایت حاشیه هایی از این نشست پرداخت.

به گزارش نما به نقل از آنا، جمعی از اساتید و دانشگاهیان کشور شب گذشته با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با رهبر معظم انقلاب دیدار و ضمن استماع سخنان ایشان، روزه خود را نیز در محضر رهبری افطار کردند.


صادق زیباکلام از اساتید علوم سیاسی دانشگاه تهران و از فعالان سیاسی اصلاح طلب با اشاره به حضور خود در نشست شب گذشته اساتید با رهبر معظم انقلاب به روایت حاشیه هایی از این نشست پرداخت.


وی در بیان نحوه دعوت خود به این نشست گفت: شنبه هفته جاری بود که از دفتر رهبر انقلاب در دانشگاه تهران با بنده تماس گرفته و گفتند که شما برای حضور در نشست اساتید با رهبری و همچنین صرف افطار دعوت شده اید.


این استاد دانشگاه تصریح کرد: حضور در این نشست و دیدار با مسئولان نظام برایم قابل توجه و غنیمت بود؛ لذا در این نشست شرکت کردم.


"روز برگزاری نشست، اساتید ساعت 15 راهی حسینیه امام خمینی رحمه الله شدند اما بنده به دلیل مشکلی که پیش آمد نتوانستم با آنها همراه شوم ولی با توجه به اینکه کارت دعوت داشتم تمام سعی خود را کردم که به این نشست برسم لذا 3 ساعت دیرتر و در ساعت 18 به حسینیه امام رسیدم."


زیباکلام اضافه کرد: نکته قابل توجه این بود که بنده بلد نبودم که کجا باید بروم. فقط میدانستم که حسینیه امام در حوالی میدان پاستور است. و از آنجایی که نمی شد از کسی هم سوال کرد، به میدان پاستور رفته و اشتباهاً به نهاد ریاست جمهوری رسیدم و فهمیدم که اشتباه رفته ام.


وی خاطرنشان کرد: پس از پرس و جوی کوتاهی از افراد حاضر در آن اطراف، نهایتاً حسینیه امام خمینی را پیدا کردم و داخل شدم.


"وقتی به داخل حسینیه رسیدم، فرهاد رهبر رئیس دانشگاه تهران در حال گزارش خدمت رهبر انقلاب بود؛ حسینیه کاملاً پر بود و به سختی جایی برای نشستن پیدا کردم."


این استاد دانشگاه تهران ادامه داد: در این نشست حدود 13 استاد برجسته دانشگاه نظرات خود را خدمت رهبر انقلاب ارائه کردند و بیش از 2 ساعت با ایشان مستقیم صحبت کردند.


وی با بیان این که این اولین باری بود که در دوران زعامت ایشان بنده آقا را از نزدیک می دیدم، اظهار داشت: در سال های نخست انقلاب و در دوران ریاست جمهوری رهبر انقلاب، بنده ایشان را از نزدیک دیده و بارها خدمتشان رفته بودم. و حدود 10 بار گزارش ویژه به ایشان دادم.


این استاد دانشگاه تهران در پایان دعوت خود به افطاری رهبر معظم انقلاب را غیرمترقبه و جالب توجه خواند.

۱۳۹۱/۵/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...