نسخه چاپی

پیكر پاك 3 شهید مدافع حرم در پاكدشت تشییع و خاكسپاری شد

پیكر پاك سه شهید والامقام مدافع حرم بر روی دوش نمازگزاران روزه‌دار و عاشقان راه ایثار و شهادت در پاكدشت تشییع و خاكسپاری شد.

به گزارش نما به نقل از فارس، آیین تشییع پیکر مطهر شهیدان والامقام عبدالله جعفری، اسدالله یوسفی و غفور جعفری از شهدای مدافع حرم با حضور پرشور خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و آحاد مختلف جامعه در پاکدشت برگزار شد.

پیکر این شهدای والامقام پس از تشییع باشکوه ظهر امروز به میعادگاه نماز جمعه پاکدشت منتقل شد و پس از اقامه نماز جمعه پیکر پاک این شهدا با حضور گسترده نمازگزاران روزه‌دار از مصلای نماز جمعه پاکدشت آغاز شد.

تشییع‌کنندگان در طول مسیر با سر دادن شعارهایی همچون «لبیک یا حسینی(ع)»، «لبیک یا زینب(س)»، «کلنا عباسک یا زینب(س)» و «ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده» و ... ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا بر ایستادگی پای ارزش‌های دین مبین اسلام و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی تاکید کردند.

حاضران همچنین با سردادن شعارهای ضد استکباری نفرت و انزجار خودشان را نسبت به مستکبران و گروه‌های تروریستی تکفیری و داعش اعلام کردند.

پیکر مطهر شهیدان والامقام اسدالله یوسفی و غفور جعفری به گلزار شهدای روستای ده‌امام و پیکر شهید عبدالله جعفری نیز به گلزار شهدای شریف‌آباد شهرستان پاکدشت منتقل شد و پس از تشییع باشکوه و انجام آیین تدفین در منزل ابدیشان آرام گرفت.

شهیدان والامقام عبدالله جعفری، اسدالله یوسفی و غفور جعفری در دفاع از حریم اهل بیت(ع) و در استان حلب سوریه و در جریان مقابله با گروهک‌های تروریستی و تکفیری به فیض شهادت نائل آمدند.

به گزارش فارس، شهرستان پاکدشت تاکنون افتخار تقدیم 26 شهید در راه دفاع از ارزش‌های دین مبین اسلام و حرم اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام را دارد.

۱۳۹۵/۴/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...