نسخه چاپی

حواشی به «باركد» لطمه زد

عکس خبري -حواشي به «بارکد» لطمه زد

محسن كیایی گفت: باید قانونی وضع شود تا بعد از دریافت پروانه ساخت و نمایش و زمان اكران اتفاق خاصی برای آن رخ ندهد.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان: محسن کیایی گفت: باید قانونی وضع شود تا بعد از دریافت پروانه ساخت و نمایش و زمان اکران اتفاق خاصی برای آن رخ ندهد.

محسن کیایی بازیگر سینما در خصوص نبود هماهنگی بین شورای پروانه ساخت و پروانه نمایش و ضررهایی که به برخی فیلم ها در پی این جریان وارد می شود، گفت: این جریان به شدت به آثار سینمایی ضربه می‌زند و مهمترین راهکار درجهت رفع این مشکل همسو و هم‌نظرشدن سینماگران و کسانی است که پشت پرده سینما هستند.

بازیگر بارکد اظهار داشت: این امر باعث می شود شاهد اتفاقات مثبتی باشیم تا برای هر فیلمی که پروانه نمایش می گیرد اتفاق خاصی رخ ندهد.

وی درخواستش از اعضای جدید کمیسیون فرهنگی مجلس را اینگونه بیان کرد: مجلس نباید درگیر جناح و سیاست بازی شود و به نفع و برای رفاه مردم کار کند.

بازیگر «عصر یخبندان: ادامه داد:سینما هم جزئی از مردم است، چون مردمی که به سینما می روند کسانی هستند که نمایندگان را انتخاب می کنند. پس اگر به نفع مردم کار شود به نفع سینماگران نیز خواهد بود.

بازیگر «یک روز بخصوص» اضافه کرد: باید قانونی وضع کنند تا زمانی که فیلمی پروانه نمایش و ساخت می گیرد و زیر نظر وزارت ارشاد فعالیت می کند، اتفاق خاصی برای آن رخ ندهد.

این بازیگربیان کرد: از نمایندگان مجلس و کمیسیون فرهنگی تقاضا دارم در مجلس حضور پررنگ داشته باشند چون برخی مواقع بخصوص صبح‌ها شاهد عدم حضور آنها هستیم و تعدادشان کم است. (با خنده)

کیایی در بخش پایانی صحبت های خود در پاسخ به این سوال که آیا حواشی به وجود آمده برای «بارکد» چه بازتابی داشته است، خاطر نشان کرد: این اتفاقات به ضرر فیلم تمام شد.

۱۳۹۵/۴/۵

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...