نسخه چاپی

تأخیر دولت در راه‌اندازی پایگاه انتشار قراردادهای دولتی

نماینده مردم ورامین در مجلس با اشاره به اینكه مجلس به موضوع انتشار قراردادهای دولتی ورود می‌كند،‌ گفت: از مسئولان دولتی توضیح خواهیم خواست كه چرا در سه سال اخیر از شفاف‌سازی قراردادهای دستگاه‌های دولتی اجتناب شده است.

به گزارش نما به نقل از فارس، سید‌حسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تأخیر دولت در اجرای قانون راه‌اندازی پایگاهی برای انتشار قراردادهای دولتی گفت: مجلس شورای اسلامی بر روی شفاف‌سازی فعالیت‌های اقتصادی تاکید دارد و بند 33 قانون ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد با هدف شفاف‌سازی در مجلس به تصویب رسیده است.

وی با بیان اینکه وقتی همه قراردادها با عدد و رقم در سایت سازمان مدیریت منتشر بشود حق و حقوق همه افراد کاملاً روشن و مشخص خواهد بود، گفت: با این گونه شفاف‌سازی‌ها کمتر اتفاق می‌افتد که رانت‌خواری صورت گرفته و پرداخت‌های نجومی بی‌حساب و کتاب دریافت و یا پرداخت شود.

نقوی حسینی اظهار داشت: عمل در چارچوب این قانون می‌تواند جلوی انحراف خیلی از قردادداها، معاملات و مناقصات را بگیرد.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که مجلس حتماً به موضوع انتشار قراردادها و معاملات دستگاه‌های دولتی ورود خواهد کرد اضافه کرد: از مسئولان دولتی توضیح خواهیم خواست که چرا در سه سال اخیر از شفاف‌سازی قراردادهای دستگاه‌های دولتی اجتناب شده است؟

۱۳۹۵/۴/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...