نسخه چاپی

اتفاقي عجيب در فدراسيون هميشه پرحاشيه/

برگزاری رقابت های انتخابی كاراته در شب احیا!

رقابت های انتخابی تیم ملی كاراته در شرایطی برگزار شد كه شب های احیا بود و مدیران فدراسیون می توانستند تصمیم دیگری بگیرند.


به گزارش نما، فدراسیون کاراته را می توان در زمره فدراسیون های پرحاشیه کشور در سال های اخیر دانست. سال هاست این مجموعه با مشکلات متعددی مواجه بوده و تا کنون نیز تدبیری برای رفع آنها نشده است.
در این بین، در این روزها شاهد خبری بودیم که تعجب بسیاری را موجب شد. مدیران این فدراسیون تصمیم گرفتند تا مسابقات انتخابی تیم ملی را برگزار کنند. به همین دلیل نفرات منتخب را جمع کردند تا روی تاتامی روند و تکلیف این تیم برای مسابقات جهانی که آبان ماه در فرانسه برگزار خواهد شد، مشخص شود؛ اما در چه فضایی و چه زمانی این اتفاق افتاد.
رقابت های انتخابی همزمان با شب قدر برگزار شده است. در حالی که کشور مهیای حضور در این مراسم معنوی می شد، کاراته کاها بایستی خود را آماده این رقابت می کردند. اما هنگامی موضوع توجه برانگیزتر می شود که بدانیم مسابقات قبل از افطار برگزار شده است.
اکنون این سوال وجود دارد چه عامل باعث می شود تا چنین تصمیم عجیبی گرفته شود. آیا نمی شد مسابقات یک روز قبل یا بعد از این شب ها برگزار شود؟ اساسا چه اصراری است که این اتفاق قبل از افطار انجام شود؟ این تصمیم عجیب را باید ناشی از کج سلیقگی مسئولان این فدراسیون دانست یا ریشه در بی توجهی آنها به چنین موارد معنوی مشهوری؟

۱۳۹۱/۵/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...