نسخه چاپی

با اهداي تمام جوايز به زلزله زدگان

حمید سوریان پهلوانی خود را تكرار كرد

عکس خبري -  حميد سوريان پهلواني خود را تكرار كرد

مراسم تجلیل از حمید سوریان ورزشكار طلایی كشتی فرنگی ایران شامگاه دوشنبه در سالن شهید مقدم شهرری برگزار شد و او با اهدای تمام جوایز خود به زلزله زدگان آذربایجان شرقی یك بار دیگر مدال قهرمانی و جوانمردی را از آن خود كرد.


به گزارش نما، همواره در عرصه ورزش و خصوصا ورزشهای پهلوانی و كشتی افرادی هستند كه نامشان از یادها فراموش نمی شود .

مهم نیست شما در چه دایره ای از معروفیت و شهرت قرار دارید، مهم نیست در سطح مسابقات كشوری یا جهانی شناخته شده اید و یا طلای المپیك را گرفته باشید ، مهم این است كه همواره منش و اخلاق جوانمردی و پهلوانی را به تاسی از مولا علی (ع) به منصه ظهور برسانی.

مراسم تجلیل از اسطوره ری ، پهلوان حمید سوریان حال و هوای دیگری داشت چرا كه این مراسم به درخواست مدال آور المپیكی شهرری برای ابراز همدردی و كمك به زلزله زدگان آذربایجان شرقی برگزار شد و مقرر شد هر آنچه را كه در این برنامه به او می دهند برای كمك به زلزله زدگان اختصاص یابد.

به گزارش ایرنا، این برنامه با استقبال خوب شركت كنندگان، ورزشكاران، پیشكسوتان روبرو شده بود و مسوولان نیز همچون رسولی نژاد معاون حقوقی مجلس و امور استانهای وزارت ورزش و جوانان، براتلو معاون سیاسی انتظامی استانداری تهران، حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه موقت شهرری و جمع كثیری از مسوولان حضور داشتند.

از سوی كمیته استقبال و تجلیل از حمید سوریان 14 سكه، شهرداری و شورای شهر ری 50 میلیون ریال، شهرداری و شورای شهر باقرشهر 30 میلیون ریال، شركت نوری تازه 100 میلیون ریال، مجمع امور صنفی شهرستان ری 20 میلیون ریال، اداره ورزش و جوانان ری سه سكه طلا به حمید سوریان اهدا شد اما سوریان همه جوایز را به زلزله زدگان آذربایجان شرقی اختصاص داد تا روحیه پهلوانی در كشور پهلوان پرور زنده بماند.

۱۳۹۱/۵/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...