نسخه چاپی

رپرتاژآگهیBBC برای فائزه هاشمی درلندن

عکس خبري -رپرتاژآگهيBBC براي فائزه هاشمي درلندن

بی بی سی فارسی گزارشی مفصل از جلسات فائزه هاشمی پخش كرد كه در باشگاه فوتبال "وستهام یونایتد" برگزار شده بود. پس از گفت و شنود های بسیار در مورد خروج فائزه هاشمی از ایران به مقصد لندن و رسانه ای شدن این خبر و بالا گرفتن بحث بر سر اینكه به علت در جریان بودن پرونده قضائی وی ممنوع الخروج بوده ، بی بی سی فارسی به این خبر می پردازد.

به گزارش نما به نقل از جام نیوز، شبکه "بی بی سی فارسی" (BBCPersian) دوشنبه 22 مرداد (13.August) از مأموریت ویژه هاشمی خبر داد.
پس از گفت و شنود های بسیار در مورد خروج فائزه هاشمی از ایران به مقصد لندن و رسانه ای شدن این خبر و بالا گرفتن بحث بر سر اینکه به علت در جریان بودن پرونده قضائی وی ممنوع الخروج بوده، بی بی سی فارسی به این موضوع می پردازد.

بی بی سی فارسی گزارشی مفصل از جلسات فائزه هاشمی پخش کرد که در باشگاه فوتبال "وستهام یونایتد" برگزار شده بود.

گزارشگر بی بی سی فارسی گزارش می دهد: «نشست فدراسیون اسلامی ورزش زنان پس از آنکه دفتر آنها سه سال پیش در تهران تعطیل شد در لندن با ریاست فائزه هاشمی برگزار شد. در حالی که او چهار ماه پیش به دلیل پرونده اش در دادگاه نتوانست برای نامزدی جایزه فدراسیون زنان مسلمان از ایران خارج بشود اما این بار فرصت را غنیمت شمرده و به بهانه المپیک لندن، بار دیگر جلسات فدراسیون اسلامی ورزش زنان را در خارج از کشور احیاء کرد.»

بی بی سی فارسی با انتخاب بخشی از این جلسه به پخش سخنان فائزه هاشمی پرداخت: «وقتی ورزش زنان تشکیلات جدا شد، مشکلات زیادی داشتیم چون رؤسای فدراسیون ها بودجه کمتری به ورزشکاران زن نسبت به مردان می دادند. حدود هشت یا ده سال پیش فدراسیون مردان و زنان ادغام شدند که برای ورزشکاران زن به خاطر افزایش بودجه اقدام مناسبی بود.»

گزارشگر بی بی سی در پایان افزود: «در این جلسه شرکت کنند گان، تجربیاتشان را بیان کردند. آنها بیشتر از اینکه قوانین اسلامی را عامل محدودیت ورزش زنان بدانند، تمایل مردان برای در اختیار داشتن پست های مدیریت ورزشی را بزرگترین مانع ورزش زنان مسلمان می دانند.»

بی بی سی فارسی هیچ اشاره ای به دادگاه و حکم محکومیت خانم هاشمی نکرد.

۱۳۹۱/۵/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...