نسخه چاپی

خاخام صهیونیست: سد اسوان مصر را منفجر می‌كنیم

یك خاخام اسرائیلی به عبدالفتاح السیسی، رئیس جمهور مصر درباره مداخله در حل مسئله فلسطین و تلاش برای ایجاد دولت مستقل فلسطین هشدار داد.

به گزارش نما به نقل از العالم، این خاخام اسرائیلی که نیر بن آرتسی، نام دارد به سیسی هشدار داد که مصر بهای گزافی را بابت این مداخله پرداخت خواهد کرد. وی گفت: تأسیس کشور مستقل فلسطین، مقدمه ای برای نابودی کامل مصر خواهد بود.

به نوشته پایگاه "الوطن"، بن آرتسی که در جلسه موعظه هفتگی، سخنرانی می کرد، اظهار داشت: "مصر نباید با فلسطینیها به خصوص جنبش حماس برای تأسیس کشور مستقل فلسطین همکاری کند."

وی با "ننگ" خواندن آنچه "مداخله مصر در حل مسئله فلسطین" نامید، تهدید کرد که اگر مداخله مصر ادامه پیدا کند، نابودی آن حتمی خواهد بود.

این خاخام اسرائیلی که ظاهرا بیش از حد درباره کشورهای عربی همسایه رژیم صهیونیستی حرف می زند، افزود: "وای به حال کسانی که تهدید به انفجار سد اسوان را شوخی بپندارند. این سد هر لحظه ممکن است منفجر شود. پس مصر مواظب باشد به فکر کمک به فلسطینیها و حماس برای جدا کردن بخش هایی از اسرائیل و تأسیس کشور مستقل فلسطین نیفتد. حواستان باشد که بخش عمده ای از مهمات و تجهیزاتی که به غزه می رسد از صحرای سینا می آید."

بن آرتسی در ادامه گفت: "تمام کشورها و هر شخصی در جهان بخواهد با جدا کردن بخشی از اسرائیل، کشور فلسطین را بنا کند، نابود خواهد شد."

این خاخام اسرائیلی ادامه داد: "حماس منتظر انتخابات امریکاست تا واکنشها را بسنجد؛ در این مدت مقدار زیادی فشنگ و مهمات و موشک آماده کرده و تونلها را بازسازی می کند اکنون منتظرند ببینند رئیس جمهور آینده امریکا کیست و آنها چه کار باید بکنند."

بن ارتسی، حماس در الخلیل و قدس را خطر اصلی برای این رژیم دانست و گفت: رهبران این جنبش بسیار سازمان یافته اند و نقشه محکمی برای حمله به اسرائیل دارند.
او گفت: اگر فلسطینیها واقعا خواهان صلح هستند پس چرا ظرف 24 ساعت مسلح می شوند و تونل می کَنند؟

۱۳۹۵/۴/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...