نسخه چاپی

برخورد قاطع نیروی زمینی سپاه با تروریست ها

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران از اراده برخورد قاطع این نیرو با گروهك های مسلح و تروریست در مناطق مرزی كشور خبر داد.

به گزارش نما به نقل از سپاه نیوز، سردار محمد پاکپور گفت: ضمن برخورد شدید با حضور و تردد تروریست های مسلح، مراکز استقرار آنها در هر نقطه ای مورد هدف قرار خواهد گرفت.

فرمانده نیروی زمینی سپاه با اشاره به درگیری نیروهای توانمند قرارگاه حمزه سید الشهدا (ع) با این تروریست ها در مناطق مرزی شمالغرب کشور اظهار داشت: همانگونه که در اطلاعیه این قرارگاه آمده است ،درگیری بین رزمندگان این قرارگاه با تروریست های مسلح، منجر به کشته شدن تعداد زیادی از عناصر تروریست از جمله چند نفر از مسئولان و فرماندهان آنان که به تحریک کشورهای مرتجع اقدام به این تعرض نموده بودند، گردید.

وی تاکید کرد: با توجه به استقرار مراکز اصلی این تروریست ها در شمال عراق، در صورت عدم عمل به تعهدات خود و مبنی بر جلوگیری از تحرک و اقدامات ضد امنیتی فوق عقبه آنها در هر نقطه و منطقه ای باشد مورد هدف قرار خواهد گرفت.

سردار پاکپور در پایان افزود: رزمندگان شجاع اسلام به فضل الهی ضمن اشراف کامل به همه تحرکات تروریست های متجاوز، با همکاری و همراهی هموطنان مناطق مرزی و نیروهای فداکار بومی منطقه پاسخ قاطع و فوری در هر نقطه ای به شرارت های آنها خواهند داد.

۱۳۹۵/۴/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...