نسخه چاپی

برنامه 90 تحت تاثیر زلزله آذربایجان شرقی

عکس خبري -برنامه 90 تحت تاثير زلزله آذربايجان شرقي

برنامه شب گذشته 90 در حالی پس از دو هفته تعطیلی پخش شد كه همه چیز تحت تاثیر زلزله اخیر در آذربایجان شرقی قرار داشت.


به گزارش نما به نقل از مشرق، برنامه 90 پس از دو هفته تعطیلی به خاطر المپیک و سفر فردوسی پور به لندن، دوشنبه 23 مرداد روی آنتن رفت.

درحالی که انتقادات شدیدی از سوی مردم و رسانه ها به عملکرد اخیر تلویزیون وجود دارد ، عادل فردوسی پور در اقدامی تحسین برانگیز، مسابقه پیامکی این هفته برنامه 90 را به زلزله زدگان اخیر کشور اختصاص داد.

برنامه شب گذشته 90 با توجه به زلزله اخیر در آذربایجان شرقی کاملا تحت تاثیر این اتفاق تلخ قرار داشت به طوری که این بار، این برنامه به دور از جنجال ها و حاشیه های همیشگی بیشتر حال و هوای معنوی و نوع‌دوستی داشت. حتی نظر سنجی برنامه را به ابراز هم دردی با هموطنانمان اختصاص داد و خواسته شد که یک پیامک بدون متن بزنند.

در نهایت بیش از 4 میلیون و 200 هزار نفر در این نظرسنجی شرکت و جملات خود را ارسال کردند. فردوسی‌پور گفت که مسئولان اعلام کرده اند درآمد حاصل از شرکت بینندگان در این نظرسنجی را به بازماندگان زلزله اختصاص می‌دهند.

در اکثر دقایق این برنامه بسیاری از اهالی فوتبال روی خط ارتباطی برنامه آمدند و به جای مطرح کردن مسائل فنی بیستر از تاسف خود مبنی بر حادثه زلزله در آذربایجان شرقی و درخواست از مردم برای کمک به هموطنان آذری صحبت کردند.

مسعود مرادی میهمان بخش داوری برنامه بود. همچنین رفعتی کمک داور بین المللی روی خط آمد و اعلام کرد خداحافظی اش از داوری قطعی است و بازنخواهد گشت.

علی دایی سرمربی راه آهن در تماس تلفنی با این برنامه درباره سفرش به اهر و بازدید از مناطق زلزله زده توضیحاتی داد.

محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس هم اعلام کرد مهدوی کیا بخشی از قرارداد خود را به مردم حادثه دیده اهدا کرده است.

در ادامه فردوسی پور به مدیرعامل پرسپولیس گفت شما که بازیکن میلیاردی می گیرید بخشی از آن را به مردم کمک کنید که رویانیان گفت: این حرف شما درست نیست و باید این مبالغی را که می گویید ثابت کنید. شما از المپیک برگشته اید و دو هوایی شده اید!

رویانیان با بیان اینکه قبول دارد ورزشکاران المپیکی مبالغ ناچیزی می گیرند گفت: حاضرم در صورت تایید مسئولان به رشته های مدال آور کمک کنم.

به گزارش مشرق، مبحث بعدی برنامه 90 اختلافات عسگری و اصفهانیان در کمیته داوران بود که عسگری در این خصوص گفت: کسانی که این مباحث را مطرح می کنند اطلاعات کافی از اساسنامه فدراسیون ندارند.

همچنین فریدون اصفهانیان همه چیز را به آینده موکول کرد و گفت: باید با عسگری جلسه بگذاریم تا ببینیم می تواند با سیاست های کمیته داوران کنار بیاید چون نمی خواهیم در آینده مشکلی داشته باشیم.

در این برنامه به مشکلات و حاشیه های باشگاه مس کرمان هم پرداخته شد. قاسمپور پیامکی را نشان داد که در آن نوشته شده بود اگر ببازی، مظلومی را می آوریم. تصاویری از درگیری لفظی سرمربی مس با یکی از لیدرهای باشگاه نیز پخش شد.

گنجعلی خانی مدیرعامل باشگاه مس در این خصوص گفت: قاسمپور مربی خوبی است و تا هر زمان که لازم باشد از او حمایت می کنیم و پیگیر اتفاقات هفته های اخیر هم هستیم.

پرویز مظلومی که مورد حمایت تماشاگران کرمانی بود روی خط آمد و گفت: سال گذشته هم علیه قاسمپور شعار می دادند درحالی که من در استقلال بودم. یعنی علی دایی به آن همه تماشاگر خط داده بود که تشویقش کنند؟ مردم کرمان من را دوست دارند چون با این تیم خوب نتیجه گرفتم. به قاسمپور گفتم با قدرت کارش را انجام دهد چون می خواهم استراحت کنم.

به گزارش مشرق، حکمت مدیرعامل باشگاه نفت آبادان اعلام کرد قرار است فعلا از کاستا حمایت شود اما یکی دو نفر از کمک های وی تغییر خواهند کرد.

کریم باقری نیز روی خط برنامه آمد و گفت: قرار است چهارشنبه به تبریز بروم و کسانی که شماره مرا دارند با من تماس بگیرند تا کمک هایشان را به مردم حادثه دیده برسانم.

غلامرضا بهروان سرپرست سازمان لیگ در تماس با این برنامه اعلام کرد خواهان همکاری با کی‌روش است و در پاسخ به این سوال که فکر می کنید جام حذفی برگزار می شود یا خیر گفت: ما برنامه این جام را ریخته ایم و فکر می کنم جام حذفی برگزار شود.

امیر قلعه نویی نیز روی خط آمد و گفت: باید از علی دایی تشکر کرد که کاری پهلوانی انجام داد و به اهر رفت. ما نیز آماده هستیم در تعطیلات بعدی لیگ با تراکتورسازی بازی کنیم.

وی همچنین از پیشنهاد یک باشگاه خارجی با مبلغ 5.5 میلیون یورو به نکونام خبر داد و گفت: این بازیکن در استقلال می ماند و برای هماهنگی نیاز به زمان دارد.

۱۳۹۱/۵/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...