نسخه چاپی

روایت نجار از دغدغه‌های احمدی‌نژاد

عکس خبري -روايت نجار از دغدغه‌هاي احمدي‌نژاد

وزیر كشور بیان داشت: یكی از دغدغه های اصلی رئیس جمهوری توسعه استان سیستان و بلوچستان است. این استان استعدادها و قابلیت های زیادی دارد كه دولت از چند سال پیش تلاش برای شكوفایی این استعدادها را آغاز كرده است.


به گزارش نما به نقل از مهر، مصطفی محمد نجار عصر دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه استاندار سیستان و بلوچستان که با حضور مدیران، منتخبان و سران عشایر و طوایف شیعه و سنی استان برگزار شد، اظهار داشت: سردمداران استکبار، استعمار و صهیونیست بیشترین توان خود را در ایجاد اختلاف بین مسلمانان به کار گرفته اند به طوری که امروزه مسلمانان با همین دسیسه ها در کشورهای سوریه، عراق و افغانستان به جان هم افتاده و یکدیگر را به قتل می رسانند.

وی گفت: برای دشمن شیعه و سنی فرق نمی کند زیرا می داند اصول و راه شیعه و سنی یکی است و آن را هدف قرار داده است.

وی افزود: بزرگترین هدف دشمنان از گروگانگیری مهندسان و صاحبان سرمایه و همچنین انجام عملیات تروریستی جلوگیری از توسعه منطقه است.

وزیر کشور بیان داشت: وحدت، امنیت و عدالت سه اصل مهم در توسعه هر منطقه است که دشمن نیز با ایجاد اختلاف و القای وجود تبعیض درصدد ضربه زدن به نظام اسلامی و ملت همیشه در صحنه ایران است.

وی گفت: سرویس های جاسوسی بیگانه از طریق برخی افراد نادان درصدد تلقین وجود تبعیض در برخی مناطق کشور از جمله سیستان و بلوچستان هستند از این رو باید مردم و به خصوص علما هوشیارتر از همیشه باشند.

وی افزود: ملت و نظام اسلامی ایران با وجود همه فشارها و توطئه ها با اقتدار به پیش می روند و همین اقتدار ایران سران استکبار را به وحشت انداخته به طوری که برخی از سران کشورهای استکباری به خصوص آمریکا عازم کشورهای منطقه شدند تا به هر طریق ممکن از پیشرفت ایران جلوگیری کنند.

نجار با اشاره به پیشرفت های علمی ایران اظهار داشت: امروز علم است که به کشورها توانایی و قدرت می دهد و ایران اسلامی نیز در این زمینه پیشرفت بسیار چشمگیری داشته است.

وی گفت: دشمن از پیشرفت علمی ایران به خوف افتاده به همین علت دست به ترور و حذف فیزیکی دانشمندان ما می زند.

وی افزود: خوشبختانه کشور ما به یک کارگاه سازندگی تبدیل شد و دولت نیز کمر همت بسته تا مشکلات استان ها را حل کند.

وزیر کشور بیان داشت: یکی از دغدغه های اصلی رئیس جمهوری توسعه استان سیستان و بلوچستان است.

وی گفت: این استان استعدادها و قابلیت های زیادی دارد که دولت از چند سال پیش تلاش برای شکوفایی این استعدادها را آغاز کرده است.

در این مراسم با تقدیر از زحمات چهار ساله علی محمد آزاد استاندار قبلی سیستان و بلوچستان، حاتم نارویی به عنوان نماینده عالی دولت در این استان معرفی و آغاز به کار کرد.

وزیر کشور عصر دوشنبه به منظور معرفی استاندار جدید سیستان و بلوچستان پس از ورود به زاهدان با حضور در گلزار شهدا بهشت مصطفی این شهر ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا، با عطر افشانی و نثار گل بر مزار شهدا و ذکر فاتحه یاد و خاطره این عزیزان را گرامی داشت.

نارویی، پانزدهمین استاندار سیستان و بلوچستان پس از انقلاب اسلامی است.

علی محمد آزاد استاندار سابق این استان نیز به عنوان استاندار همدان منصوب شده است.

۱۳۹۱/۵/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...