نسخه چاپی

ایجاد سه قرارگاه جهادی اقتصاد مقاومتی از سوی پلیس

سردار مومنی بر عزم پلیس برای تحقق اقتصاد مقاومتی و تامین بستر امنیتی لازم برای سرمایه گذاری تاكید كرد.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری صداوسیما، جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور درمراسم تودیع و معرفه فرمانده پیشین و جدید نیروی انتظامی در استان کهکیلویه و بویر احمد به عزم پلیس برای تحقق اقتصاد مقاومتی و تامین بستر امنیتی لازم برای سرمایه گزاری رونق اقتصادی تاکید کرد و گفت: 3 قرارگاه جهادی اقتصاد مقاومتی توسط پلیس کشور در حال اجرا است .

سردار مومنی ارزش قاچاق کالا در کشور ر ا امسال 20 میلیارد دلار اعلام کرد و افزود : پلیس مصمم است ضمن کنترل مبادی ورود و خروج قاچاق و برخورد قاطع با اخلالگران اقتصادی درکنار دولت و دستگاه قضایی بستر امنی برای رونق تولید ملی و اشتغال فراهم کند.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور مقابله با مفاسد اقتصادی، اختلاس و سرقت را از دیگر برنامه های ویژه پلیس عنوان کرد وافزود : افزایش دانش و ارتقاء مهارتهای تخصصی برای ایجاد پلیس حرفه ای و بهبود رفتار پلیس از دیگر الویتهای کاری پلیس است .

مومنی به افزایش 20 درصدی کشفیات مواد مخدر درکشور اشاره کرد و گفت : این درحالی است که تعداد شهدای پلیس کمتر شده است .

جانشین فرمانده پلیس ؛ کهگیلویه و بویر احمد را از جمله استانهای امن کشور دانست و گفت : کهگیلویه و بویراحمد در سالهای قبل در زمینه انتخابات جزء استانهای مشکل دار بود اما در انتخابات اسفند 93 با تلاش پلیس و دیگر نهادهای امنیتی و سیاسی این وضعیت بهبود یافت .

سردار مومنی به کمبود امکانات و تجهیزات پلیس استان اشاره کرد و برای رفع این تنگناها قول همیاری داد.
در پایان این مراسم از زحمات سردار غلامزاده تقدیر و با حکم فرمانده پلیس کشور سرهنگ مهدی انصاری به سمت فرمانده جدید نیروی انتظامی استان کهکیلویه و بویر احمدمنصوب شد .

۱۳۹۵/۴/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...