نسخه چاپی

تداوم بازداشت‌های گسترده فلسطینیان در كرانه باختری

رسانه‌های خبری فلسطین گزارش دادند كه نیروهای ارتش، پلیس و گارد مرزی رژیم صهیونیستی در ادامه تجاوزات خود علیه فلسطینیان، شب گذشته نیز ۱۲ فلسطینی را در نقاط مختلف كرانه باختری بازداشت كردند.

به گزارش نما ، تسنیم به نقل از رسانه های خبری فلسطین نوشت: رادیو رژیم صهیونیستی گزارش داد که نظامیان این رژیم شب گذشته نیز 12 فلسطینی را در نقاط مختلف کرانه باختری بازداشت کردند.

نظامیان رژیم صهیونیستی تقریبا هر روز فلسطینیان را به بهانه تحت تعقیب بودن به دلیل دست داشتن در عملیات های ضد صهیونیستی، بازداشت می کنند.

از سوی دیگر گزارش های فلسطینی حاکی از آن است که نیروهای اشغالگر صبح امروز دوشنبه به سمت کشاورزان فلسطینی در نوار مرزی واقع در شرق غزه و ماهیگیران فلسطینی در دریای السودانیه تیراندازی کردند.

بر پایه این گزارش، نظامیان مستقر در برج های مراقبت نظامی در نوار مرزی شرق غزه، به سمت گروهی از کشاورزان که سعی داشتند وارد زمین های زراعی خود در شرق غزه شوند، تیراندازی کرده و مانع نزدیک شدن آنها به زمین های خود شدند.

نیروهای اشغالگر مستقر در اطراف پایگاه نظامی «کزوویم» واقع در جنوب شرقی شهر دیر البلح در نوار غزه نیز به سمت کشاورزان و اراضی زراعی آنها تیراندازی کرده و آنها را وادار به ترک این منطقه کردند که البته آسیبی به کسی نرسید.

در همین راستا نیروی دریایی رژیم صهیونیستی نیز به سمت قایق های ماهیگیری فلسطینیان در دریای منطقه السودانیه واقع در شمال غرب غزه تیراندازی کردند که خسارت های زیادی به قایق های آنها وارد آمد.

از سوی دیگر نظامیان صهیونیست برای دومین روز متوالی ضمن یورش به مسجدالاقصی با جوانان فلسطینی درگیر شده و درهای مصلای قبلی را بستند.

نظامیان صهیونیست بعد از یورش به مسجد الاقصی درهای مصلای قبلی را بستند و با جوانان فلسطینی درگیر شدند.

روز گذشته نیز به دنبال یورش گروهی از شهرک نشینان مسلح به صحن های مسجد الاقصی، درگیری خشونت باری بین نیروهای اشغالگر و نمازگزاران فلسطینی حاضر در مسجد به وقوع پیوست.

همچنین روز گذشته در پی تیراندازی نیروهای اشغالگر اسرائیل و شلیک گلوله صوتی و پلاستیکی تعدادی از نمازگزاران زخمی شده و تعدادی از آنها نیز بازداشت شدند.

نیروهای اشغالگر اسرائیل هر روز در محله ها و خیابان های قدس اشغالی استقرار پیدا کرده و موانع نظامی در کوچه ها و خیابان های بخش قدیمی قدس قرار داده اند.

۱۳۹۵/۴/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...