نسخه چاپی

تنها بوكسور المپیكی ایران در گفت و گو با نما:

نیاز به حمایت مسئولان دارم

عکس خبري -نياز به حمايت مسئولان دارم

تا المپیك برزیل زمان كمی باقی مانده است و اگر كسی با من كاری نداشته باشد كلاهم را با این شرایط بالا می‌اندازم. فقط نیاز به حمایت مسئولان دارم تا بتوانم با تمركز كامل در اردوها تمرین كنم.

تنها بوکسور المپیکی ایران کسی نیست جز احسان روزبهانی. او که در المپیک قبلی هم در اردوی تیم ملی ایران حضور داشت با وجود مشکلات فراوان بوکس در حال حاضر شدیدا مشغول تمرین است و به تنهایی خود را برای المپیک آماده می کند.


 شنیده ایم خیلی سخت برای المپیک ریو تمرین می کنی؟
 روزانه سه وعده تمرین دو ومیدانی، تمرین با وزنه و تمرین فنی را زیر نظر اکبر احدی پیگیری می‌کنم تا با قدرت خود را آماده مسابقات المپیک کنم.
 
مصدومیت خاصی قبل از المپیک نداری؟

خوشبختانه مصدومیتی ندارم و تنها شکستگی بینی است که در تمرینات آزارم می‌دهد. مصدومیتی در مسابقات لیگ حرفه‌ای برایم پیش آمده بود که آن آسیب دیدگی در حین تمرینات باعث خونریزی بینی‌ام می‌شود.


 تا قبل از المپیک در هیچ اردو و مسابقات دیگری شرکت نمی کنی؟

برای آمادگی هر چه بیشتر قرار بود راهی مسابقات آذربایجان شوم و در آنجا اردوی مشترکی با بوکسورهای میزبان داشته باشم، اما با توجه به اینکه زمان این اردوها کوتاه بود از اعزام به این اردوی مشترک انصراف دادم. البته تیرماه یک رویدادی قرار است در چین برگزار شود زمان برگزاری آن اصلا خوب نیست اما ناچارم برای بازی کردن در رینگ راهی چین شوم.


فکر نمی کنی شرکت در مسابقات جدی در این بازه زمانی زیاد مناسب نباشد، ممکن است مصدومیت جدی پیدا کنی؟
 بعد از بازی‌های آسیایی اینچئون در مسابقات آماتور مبارزه نکرده‌ام. در واقع دو سال است که در هیچ مسابقه سه راندی مبارزه نکرده‌ام و لازم است که پیش از المپیک در مسابقات آماتور بازی کنم.
 
دلیل قهرت از تیم ملی چه بود؟

درچند روز اخیر اینطور مطرح شده بود که من اردوهای تیم ملی را به نشانه اعتراض ترک کرده‌ام و به دلیل قهر کردن مدتی را هم در اردوها حضور نداشتم، اما چنین موضوعی صحت ندارد. اصلا قهری در کار نبود. من یک ماه در اردوها بودم و بعد از آن یک هفته فرصت استراحت داشتم، لوازم شخصی‌ام را جمع کردم و رفتم که در این فرصت هم استراحت کنم و هم اینکه لباس‌هایم را بشویم. البته کلید اتاقم را نیز تحویل داده بودم. فردای آن روز تلویزیون اعلام کرد، احسان روزبهانی قهر کرده و اردوها را به دلیل اعتراض ترک کرده است. پس از آن خیلی‌ها مصاحبه کردند و اعلام کردند که روزبهانی پول می‌خواهد. دیدم همه می‌گویند روزبهانی قهر کرده من هم گفتم یک مقدار ناز کنم شاید کسی بگوید دلیل قهر او چیست.


 واکنش مسئولان به شایعه قهرت چه بود؟
 خیلی برایم جالب بود؛ در آستانه آغاز المپیک برخی رسانه‌ها ادعای عجیبی را مطرح کردند و پس از آن دو هفته از من خبری نبود، یک نفر از مسئولان تماسی با من برقرار نکرد که ببیند آیا این موضوع صحت دارد یا خیر. به هر حال دو هفته پس از آن مثل پسرهای خوب به اردو بازگشتم و تمریناتم را دوباره آغاز کردم.


خواسته ای از مسئولان در این چند ماه باقی مانده تا المپیک نداری؟
 تا المپیک برزیل زمان کمی باقی مانده است و اگر کسی با من کاری نداشته باشد کلاهم را با این شرایط بالا می‌اندازم. فقط نیاز به حمایت مسئولان دارم تا بتوانم با تمرکز کامل در اردوها تمرین کنم.

۱۳۹۵/۴/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...