نسخه چاپی

هر آنچه در برنامه 90 گذشت

عکس خبري -هر آنچه در برنامه 90 گذشت

برنامه شب گذشته 90 در حالی پس از دو هفته تعطیلی پخش شد كه همه چیز تحت تاثیر زلزله اخیر در آذربایجان شرقی قرار داشت.

برنامه 90 پس از دو هفته تعطيلي، دوشنبه 23 مرداد روي آنتن رفت.


برنامه شب گذشته 90 با توجه به زلزله اخير در آذربايجان شرقي کاملا تحت تاثير اين اتفاق تلخ قرار داشت، حتي مسابقه پيامکي برنامه هم به اين موضوع اختصاص يافته و از بينندگان خواسته شده بود نظر خود را در اين باره پيامک کنند. در نهايت بيش از 4 ميليون و 200 هزار نفر در اين نظرسنجي شرکت و جملات خود را ارسال کردند. فردوسي‌پور گفت که مسئولان اعلام کرده اند درآمد حاصل از شرکت بينندگان در اين نظرسنجي را به بازماندگان زلزله اختصاص مي‌دهند.


مسعود مرادي ميهمان بخش داوري برنامه بود. همچنين رفعتي کمک داور بين المللي روي خط آمد و اعلام کرد خداحافظي اش از داوري قطعي است و بازنخواهد گشت.


علي دايي سرمربي راه آهن در تماس تلفني با اين برنامه درباره سفرش به اهر و بازديد از مناطق زلزله زده توضيحاتي داد.


محمد رويانيان مديرعامل باشگاه پرسپوليس هم اعلام کرد مهدوي کيا بخشي از قرارداد خود را به مردم حادثه ديده اهدا کرده است.


در ادامه فردوسي پور به مديرعامل پرسپوليس گفت شما که بازيکن ميلياردي مي گيريد بخشي از آن را به مردم کمک کنيد که رويانيان گفت: اين حرف شما درست نيست و بايد اين مبالغي را که مي گوييد ثابت کنيد.


رويانيان با بيان اينکه قبول دارد ورزشکاران المپيکي مبالغ ناچيزي مي گيرند گفت: حاضرم در صورت تاييد مسئولان به رشته هاي مدال آور کمک کنم.


گفتني است، مبحث بعدي برنامه 90 اختلافات عسگري و اصفهانيان در کميته داوران بود که عسگري در اين خصوص گفت: کساني که اين مباحث را مطرح مي کنند اطلاعات کافي از اساسنامه فدراسيون ندارند.


همچنين فريدون اصفهانيان همه چيز را به آينده موکول کرد و گفت: بايد با عسگري جلسه بگذاريم تا ببينيم مي تواند با سياست هاي کميته داوران کنار بيايد چون نمي خواهيم در آينده مشکلي داشته باشيم.


در اين برنامه به مشکلات و حاشيه هاي باشگاه مس کرمان هم پرداخته شد. قاسمپور پيامکي را نشان داد که در آن نوشته شده بود اگر ببازي، مظلومي را مي آوريم. تصاويري از درگيري لفظي سرمربي مس با يکي از ليدرهاي باشگاه نيز پخش شد.


گنجعلي خاني مديرعامل باشگاه مس در اين خصوص گفت: قاسمپور مربي خوبي است و تا هر زمان که لازم باشد از او حمايت مي کنيم و پيگير اتفاقات هفته هاي اخير هم هستيم.


پرويز مظلومي که مورد حمايت تماشاگران کرماني بود روي خط آمد و گفت: سال گذشته هم عليه قاسمپور شعار مي دادند درحالي که من در استقلال بودم. يعني علي دايي به آن همه تماشاگر خط داده بود که تشويقش کنند؟ مردم کرمان من را دوست دارند چون با اين تيم خوب نتيجه گرفتم. به قاسمپور گفتم با قدرت کارش را انجام دهد چون مي خواهم استراحت کنم.


حکمت مدير عامل باشگاه نفت آبادان اعلام کرد قرار است فعلا از کاستا حمايت شود اما يکي دو نفر از کمک هاي وي تغيير خواهند کرد.


کريم باقري نيز روي خط برنامه آمد و گفت: قرار است چهارشنبه به تبريز بروم و کساني که شماره مرا دارند با من تماس بگيرند تا کمک هايشان را به مردم حادثه ديده برسانم.


غلامرضا بهروان سرپرست سازمان ليگ در تماس با اين برنامه اعلام کرد خواهان همکاري با کي‌روش است و در پاسخ به اين سوال که فکر مي کنيد جام حذفي برگزار مي شود يا خير گفت: ما برنامه اين جام را ريخته ايم و فکر مي کنم جام حذفي برگزار شود.


امير قلعه نويي نيز روي خط آمد و گفت: بايد از علي دايي تشکر کرد که کاري پهلواني انجام داد و به اهر رفت. ما نيز آماده هستيم در تعطيلات بعدي ليگ با تراکتورسازي بازي کنيم.


وي همچنين از پيشنهاد يک باشگاه خارجي با مبلغ 5.5 ميليون يورو به نکونام خبر داد و گفت: اين بازيکن در استقلال مي ماند و براي هماهنگي نياز به زمان دارد.

۱۳۹۱/۵/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...