نسخه چاپی

پرسپولیسی ها دومین بازی تداركاتی را بردند

پرسپولیس در دیداری تداركاتی با دو گل برق شیراز را شكست داد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، تيم فوتبال پرسپوليس كه در دومين ديدار تداركاتي خود در تعطيلي‌هاي ليگ برتر، امروز (دوشنبه) از ساعت ۱۸ در ورزشگاه درفشي‌فر به مصاف برق شيراز رفته بود در نهايت با دوگل اين تيم را از پيش رو برداشت.

پرسپوليس در نيمه نخست با تركيب نيلسون، قدمي، نورمحمدي، كنعاني، خانزاده، اسماعيل‌زاده، نقي‌زاده(بازيكن تستي)، معدنچي، كاظميان، غلامرضا رضايي و سيف‌اللهي به ميدان رفت. اما تلاش دو تيم در اين نيمه نتيجه‌اي در بر نداشت و نيمه نخست بدون گل مساوي پايان يافت.

با آغاز نيمه دوم مانوئل ژوزه كه ديگر دستيار ايراني را كنار خود نمي‌بيند، مهدي مهدوي كيا، ايمون زايد، اميرحسين فشنگچي، سامان آقازماني، حميدرضا علي‌عسگر، مسعود داستاني و هادي نوروزي را به زمين فرستاد.

پرسپوليس كه در اين بازي براي همدردي با زلزله‌زدگان استان آذربايجان شرقي با لباس مشكي وارد زمين شده بود، در نيمه دوم نمايش بهتري داشت و در آغاز اين نيمه و در دقيقه ۴۹ به وسيله هادي نوروزي نخستين گل خود را به ثمر رساند.

حركات تركيبي مهاجمين پرسپوليس پس از اين گل ادامه يافت و شوت از راه دور و زيباي مهدي مهدوي كيا پس از برخورد به تير افقي جلوي خط دروازه برق شيراز فرود آمد اما گل نشد.

در ادامه پرسپوليسي‌ها حملات خود را ادامه دادند تا اينكه در دقيقه ۶۰ ايمون زايد روي يك ضربه سر گل دوم پرسپوليس را به ثمر رساند كه شباهت زيادي به گل حميد استيلي به آمريكا داشت.

اين بازي كه دومين بازي تداركاتي پرسپوليس در تعطيلي‌هاي نيم فصل بود، ۵۰۰ تماشاگر داشت. آن‌ها در ديدار قبلي با نتيجه ۳ بر ۲ نيروي زميني را شكست داده بودند.

۱۳۹۱/۵/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...