نسخه چاپی

سرنوشت تلخی دیگر برای تیم پاس

بخش پرداخت نشده بدهی باشگاه پاس به تیاگوفراگا بازهم دردسرساز شد و حالا در صورت عدم پرداخت باقیمانده طلب این بازیكن برزیلی، فیفا حكم قطعی به كسر امتیاز می‌دهد!

به گزارش نما به نقل از مهر، مدیرعامل باشگاه پاس همدان در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: اگر تا چند روز دیگر برای پرداخت بدهی تیاگو فراگا بازیکن سابق و برزیلی این تیم اقدام نشود، به طور قطع سرنوشت تلخی در انتظار پاس خواهد بود.

عبدالحمید رمضانی اظهارکرد: فیفا هفته گذشته طی نامه‌ای به باشگاه اخطار داد تا بدهی ۲۰ هزار و ۴۰۰ دلاری تیاگو فراگا پرداخت شود و ما هم سریع دست به کار شدیم و در مکاتبه با این بازیکن توانستیم فرصت ۲۰ روزه برای پرداخت مبلغ اخذ کنیم اما زمانی تا سر رسید این فرصت باقی نمانده و هنوز پول او پرداخت نشده است.

وی با بیان اینکه در صورت پرداخت نشدن بدهی این بازیکن با کسر امتیاز جریمه خواهیم شد، عنوان کرد: برای مهلت گرفتن از این بازیکن برزیلی هم سختی‌های فراوان را متحمل شدیم تا نسبت به تعویق زمان پرداخت رضایت دهد.

وی افزود: این توافق صورت گرفته نیز به صورت ایمیل انجام شده و همانند سابق هیچ فردی برای اخذ توافق به برزیل عزیمت نکرده است.

مدیرعامل باشگاه پاس همدان درباره بدهی‌های این تیم گفت: به هر حال هیات مدیره مصمم به پرداخت بدهی‌ها است، هر چند مشکلات مالی گریبان تمامی باشگاه‌ها را گرفته و باید شرایط کنونی اقتصادی را درک کرد.

براساس رأی آذرماه سال ۱۳۹۳ فدراسیون جهانی فوتبال FIFA باشگاه پاس همدان ملزم به پرداخت بدهی تیاگو فراگو به اضافه حق انتقال و جریمه شده است.

با این حال باشگاه پاس همدان سال گذشته اعلام کرده بود با اعزام نماینده تام‌الاختیار باشگاه و وکیل بین‌المللی خود به محل سکونت این بازیکن توانست از این بدهی تخفیف بگیرد اما اخطارهای رسیده از فیفا نشانگر عدم تسویه حساب با این بازیکن است.

۱۳۹۵/۴/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...