نسخه چاپی

اكبر فلاح: الان زمان انتقاد از تیم ملی كشتی آزاد نیست!

'كارنامه كاروان ورزش ایران به ویژه تیم‌های كشتی آزاد و فرنگی كشورمان در بازی‌های المپیك 2012 لندن قابل قبول و مطلوب بود و كسب 12 مدال رنگارنگ در رشته‌های كشتی، تكواندو، وزنه برداری و دوومیدانی به واقع كار ارزشمندی محسوب می‌شود.'

به گزارش نما به نقل از مهر، اکبر فلاح یکی از صریح‌ترین منتقدان فدراسیون کشتی پس از پایان رقابت‌های کشتی آزاد بازی‌های المپیک 2012 لندن گفت: کادر فنی تیم ملی و آزادکاران کشورمان به اندازه کافی در این میدان حساس و نفسگیر، سختی کشیده‌اند و نباید به محض ورود به کشورمان مورد انتقاد قرار گیرند!



قهرمان اسبق کشتی جهان ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: کارنامه کاروان ورزش ایران به ویژه تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی کشورمان در بازی‌های المپیک 2012 لندن قابل قبول و مطلوب بود و کسب 12 مدال رنگارنگ در رشته‌های کشتی، تکواندو، وزنه برداری و دوومیدانی به واقع کار ارزشمندی محسوب می‌شود.



وی در پاسخ به این سئوال که "آیا عملکرد تیم ملی کشتی آزاد راضی کننده بود؟"، گفت: فعلا برای هرگونه انتقاد زود است، چراکه این تیم به اندازه کافی در فشار و استرس المپیک قرار گرفت و هرچه انرژی داشت مصرف کرد! از سویی دیگر نفراتی چون صادق گودرزی، احسان لشگری و به خصوص کمیل قاسمی در سنگین وزن عملکرد بسیار خوبی داشتند و برای کاروان ایران مدال‌آوری کردند اما برخی از آزادکاران به هیچ عنوان در حد و اندازه‌های خود ظاهر نشدند و کشتی آنان باید مورد نقد و بررسی قرار گیرد.



سرمربی پیشین تیم کشتی آزاد جوانان کشورمان در خاتمه گفت: بخشی از ناکامی‌های کشتی آزاد به بدشانسی و قرعه‌های سخت ملی پوشان مربوط می‌شد و بخش دیگری نیز به مسائل فنی و بدنسازی و ... که فعلا نمی‌توان در خصوص این موارد به اظهارنظر و انتقاد پرداخت. آنچه مسلم است فعلا باید در انتظار ورود کشتی گیران و همچنین استقبال از این ورزشکاران باشیم، چراکه این آزادکاران در حد توان و پتانسیل خود برای کسب موفقیت در المپیک 2012 لندن زحمت کشیدند.



رقابت‌های کشتی آزاد بازی‌های المپیک 2012 لندن در حالی به پایان رسید که تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در نهایت با کسب یک مدال نقره توسط صادق گودرزی در وزن 74 کیلوگرم و دو مدال برنز توسط احسان لشگری و کمیل قاسمی در اوزان 84 و 120 به کار خود خاتمه داد. البته اتفاقات روز پایانی و ناکامی ناباورانه مهدی تقوی و رضا یزدانی نیز همچنان بحث برانگیزترین رویداد کشتی ایران در المپیک محسوب می‌شود.

۱۳۹۱/۵/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...