نسخه چاپی

روز قدس در سراسر منطقه و جهان فریاد زده خواهد شد

عکس خبري -روز قدس در سراسر منطقه و جهان فرياد زده خواهد شد

آرمان فلسطین از دستور كار اصلی ملت‌های منطقه كنار نرفته است و دغدغه اصلی آنها همچنان آرمان فلسطین است. ملت‌های منطقه به خوبی می‌دانند كه راه ریشه‌كن كردن تروریسم و تحجر در منطقه در حلّ مسئله فلسطین و نابودی رژیم صهیونیستی مستتر است؛ چراكه علت‌العلل همه مصیبت‌های منطقه غرب آسیا رژیم صهیونیستی است.

بار دیگر در آستانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان قرار گرفتیم، روزی که یادگار امام راحل(ره) و متعلق به آرمان فلسطین و مردم مظلوم این کشور است؛ آخرین جمعه ماه رمضان در حالی فرامی‌رسد که بسیاری از شیوخ عرب و سران منطقه به جای مبارزه با رژیم صهیونیستی چشم بر سال‌های سال اشغال‌گری و قتل‌عام مردم فلسطین بسته‌اند و پیام دوستی و مودت را پنهان و آشکارا برای سران رژیم منحوس صهیونیستی می‌فرستند. ترکیه از عادی‌سازی روابط و ارسال سفیر سخن می‌گوید و هواپیمای متعلق به آل‌سعود که برخی منابع خبری اعلام کردند حامل ولیعهد سعودی بوده است، در فرودگاه تل‌آویو با پیام دوستی به زمین می‌نشیند. روز قدس در حالی فرارسیده است که جبهه صهیونیستی در منطقه با به راه انداختن جریان تروریسم تکفیری چندین سال است که تلاش می‌کند نگاه‌ها را از آرمان قدس دور کند و خود در آرامش، بر روی زنان و کودکان فلسطینی آتش بگشاید و شهرک‌سازی‌هایش را ادامه دهد.
اما غافل از آنکه روابط دوستان با شیوخ مرتجع منطقه و نزدیکی با کشورهای منفعت‌طلبی که تنها نقاب ضد صهیونیستی بر صورت داشتند و به تنها چیزی که فکر نمی‌کردند مردم مظلوم فلسطین بود، نمی‌تواند ملت منطقه و پیشتاز آنها ملت بزرگ ایران را از آرمان فلسطین منحرف کند. با وجود همه مسائل و همه خیانت‌های کشورهایی که مدعی پرچمداری جهان اسلام هستند و با همه بی‌تفاوتی‌های مجامع جهانی، کنفرانس اسلامی و شوراهای منطقه‌ای هرگز آرمان فلسطین از دستور کار اصلی ملت‌های منطقه کنار نرفته است و دغدغه اصلی آنها همچنان آرمان فلسطین است. ملت‌های منطقه به خوبی می‌دانند که راه ریشه‌کن کردن تروریسم و تحجر در منطقه در حلّ مسئله فلسطین و نابودی رژیم صهیونیستی مستتر است؛ چراکه علت‌العلل همه مصیبت‌های منطقه غرب آسیا رژیم صهیونیستی است. دغدغه‌ای که در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در سراسر منطقه و جهان فریاد زده خواهد شد.

۱۳۹۵/۴/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...