نسخه چاپی

طوماری با 50 هزار امضاء برای خروج هلند از اتحادیه اروپا

پنج روز پس از رأی انگلیسی ها به خروج انگلیس از اتحادیه اروپا، طوماری كه در آن بیش از 50 هزار امضا جمع آوری شده و در آن همه پرسی برای خروج احتمالی هلند از اتحادیه اروپا درخواست شده است، شامگاه سه شنبه تسلیم پارلمان هلند شد.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری صدا و سیما ، پاتریک کریجنز Patrick Crijns یک کارمند 31 ساله و پیتر ون ویجمرن eter van Wijmeren یک متقاضی کار 41 ساله که این طومار به ابتکار آنها تهیه شده است در یک روزنامه هلندی NRC.Next. اعلام کردند قصد دارند « با این کار پیامی را ارسال کنند و آن این است که تمایلی برای خروج هلند از اتحادیه اروپا وجود دارد. »

به گزارش خبرگزاری فرانسه از لاهه، نمایندگان پارلمان هلند شامگاه سه شنبه با 124 رأی موافق طرح « خیرت ویلدرز » Geert Wilders نماینده ضد اسلام و اروپا ستیز را رد کردند. این نماینده « برگزاری هرچه سریعتر همه پرسی را برای خروج هلند از اتحادیه اروپا درخواست کرده بود. »

سازمان دهندگان جمع آوری امضا در فیس بوک اعلام کردند « نمایندگان ما هیچ تمایلی برای همه پرسی ندارند. طوماری با بیش از 50 هزار امضا به پارلمان تسلیم شده است. »

امضا کنندگان این طومار که شمار امضاهای آنها به 56 هزار و 710 نفر رسیده است اعلام کردند « از زمان روی کار آمدن یورو و ایجاد اتحادیه اروپا، حاکمیت ملی ما رها شده و مرزهای ما از بین رفته است. همه چیز بدتر شده است. »

۱۳۹۵/۴/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...