نسخه چاپی

جبهه پیروان خط امام و رهبری فعالیت انتخاباتی خود را كلید زد

عکس خبري -جبهه پيروان خط امام و رهبري فعاليت انتخاباتي خود را کليد زد

عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری از آغاز فعالیت انتخاباتی این جبهه خبر داد.

احمد کریمی اصفهانی دبیرکل جامعه اسلامی اصناف و بازار و عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت‌وگو با فارس، با بیان اینکه جبهه پیروان هیچ مصداقی را برای انتخابات آتی ریاست جمهوری در نظر نگرفته است، اظهار داشت: طبق برآوردهایی که داشتیم 32 نامزد احتمالی برای انتخابات آتی وجود دارند، لذا ما می‌خواهیم برنامه‌ها و سیاست‌های نامزدهای اصولگرا را بررسی کنیم و سپس به مصداق برسیم.

وی با بیان اینکه جبهه پیروان خط امام و رهبری در جلسه هفته گذشته خود، بحث بر سر انتخابات ریاست جمهوری را کلید زده است، افزود: بررسی ویژگی‌های رئیس جمهور آینده، شرایط انتخابات آتی و سیاست‌های مدنظر جبهه پیروان برای انتخابات از جمله مواردی است که برنامه مطالعاتی آن در جبهه پیروان آغاز شده است.

کریمی اصفهانی در ادامه در پاسخ به سؤالی درباره زمان دیدار اعضای جبهه پیروان با نامزدهای احتمالی،‌گفت: هنوز زمان‌بندی مشخصی از سوی جبهه پیروان برای انتخابات آتی معین نشده است، چرا که فعلا تنها بحث‌های مطالعاتی آغاز شده است.

وی در پایان گفت که جبهه پیروان خط امام و رهبری از بین نامزدهای احتمالی، تنها نامزدهای اصولگرا را مورد بررسی قرار خواهد داد.

۱۳۹۱/۵/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...