نسخه چاپی

حضور چشمگیر نیروهای پلیس در فرودگاه های آمریكا

در پی دومین بمب گذاری بزرگ مرگبار در یكی از فرودگاه های مهم دنیا، نگرانی های امینتی در فرودگاه های آمریكا نیز افزایش یافته است.

به گزارش نما ، خبرگزاری صداوسیما به نقل از فاکس نیوز نوشت: خبرنگار فاکس نیوز در فرودگاه بین المللی جان اف کندی نیویورک گزارش داد: معمولا تدابیر امنیتی در فرودگاهی این چنین در آمریکا همواره بالاست ولی حضور پلیس و نیروهای امنیتی در این فرودگاه نیز چشمگیر است.

مقامات مسئول امنیت فرودگاه های آمریکا نیز در بیانیه ای اعلام کرده اند گشت های امنیتی و حضور محسوس نیروهای نظامی مسلح به سلاح های تاکتیکی و تجهیزات مورد نیاز افزایش یافته است.

خبرنگار فاکس نیوز همچنین گفت امروز شاهد حضور یک خودروی زرهی در خارج از فرودگاه جان اف کندی و نیز مناطق نزدیک مجسمه آزادی در نیویورک هستیم. مقامات آمریکایی اعلام کرده اند اوضاع را در ترکیه زیر نظر دارند.

وی گفت همچنین با نزدیک شدن تعطیلات سالروز استقلال آمریکا، دویست نفر از نیروهای ویژه ضد تروریسم در کار تامین امنیت فرودگاه های نیویورک افزوده می شوند. از بوستون تا لس آنجلس و آتلانتا تا واشنگتن دی سی، در همه فرودگاه ها تدابیر امنیتی افزایش یافته است.

وزارت امنیت داخلی آمریکا نیز اعلام کرده است با فرودگاه های داخلی و خصوصی خود در این خصوص در ارتباط است و دستورات لازم را برای تامین امنیت لازم ارائه کرده است.

خبرنگار فاکس نیوز افزود همچنین ساعاتی پیش به خاطر وجود یک بسته مشکوک در ترمینال پنجم فرودگاه جان اف کندی، مسافران مجبور به تخلیه محل شدند که با اعلام عادی بودن شرایط، اوضاع بار دیگر شرایط عادی به خودگرفت.

۱۳۹۵/۴/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...