نسخه چاپی

جاده چالوس جمعه یك طرفه می‌شود

رئیس پلیس راه استان البرز از یك طرفه شدن جاده چالوس در روز جمعه این هفته خبر داد.

به گزارش نما، رضا اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: با توجه به حجم بالای ترافیک در جاده‌های استان البرز که شب گذشته از سوی ماموران پلیس راه اعلام شد، انتظار داریم که روز جمعه شاهد ترافیک سنگین برای بازگشت مسافران استان‌های تهران و البرز باشیم.

وی افزود: بر این اساس پلیس راه تمهیدات ویژه‌ای با هدف کنترل ترافیک و تسریع در بازگشت مسافران و تخلیه بار ترافیکی در محورهای مختلف استان البرز در نظر گرفته است.

این فرمانده ارشد انتظامی استان البرز تصریح کرد: از جمله تمهیدات پیش‌بینی شده، یک طرفه شدن جاده چالوس به صورت محدود در روز جمعه است.

اکبری گفت: بر اساس دستورالعمل پلیس راه از ساعت 16 روز جمعه یازدهم تیر ماه سال جاری تا ساعت 24، تردد انواع وسائل نقلیه از میدان امیرکبیر کرج به سمت استان مازندران ممنوع است.

وی بیان داشت: در این ساعات ماموران پلیس راه از حرکت خودروها از استان البرز به سمت شمال و استان و مازندران جلوگیری می‌کنند.

فرمانده پلیس راه استان البرز افزود: همچنین برای تسهیل در تردد خودروها و بازگشت مسافران، حرکت تمام وسائل نقلیه از ساعت 17 از مرزن‌آباد در استان مازندران تا میدان امیرکبیر کرج به صورت یک طرفه انجام می‌شود.

وی با اشاره به در پیش بودن تعطیلات پایان هفته اظهار داشت: ماموران پلیس راه در آماده‌باش هستند تا در کمترین زمان ممکن خدمات‌رسانی لازم را به شهروندان و مسافران حاضر در محورهای برون‌شهری استان البرز ارائه دهند.

فرمانده پلیس راه استان البرز تصریح کرد: در این مدت ماموران پلیس راه در محورهایی چون آزادراه تهران – کرج و کرج – قزوین به صورت بیست و چهارساعته مستقر می‌شوند تا بتوانند خدمات مناسب را به شهروندان ارائه کنند.

اکبری در پایان گفت: همچنین در این مدت طرح‌های ویژه‌ای با هدف جلوگیری از خسارات ناشی از تصادفات رانندگی اجرا و با تخلفات حادثه‌ساز برخورد قاطع قانونی صورت می‌گیرد.

۱۳۹۵/۴/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...