نسخه چاپی

با خیال مدال النپیك می خوابیدم و بیدار می شدم

عکس خبري -با خيال مدال النپيک مي خوابيدم و بيدار مي شدم

دارنده مدال برنز كشتی آزاد المپیك لندن گفت: «خیلی از روزها با خیال كسب مدال المپیك می‌خوابیدم و بیدار می‌شدم.»

به گزارش نما به نقل از فارس، کمیل قاسمی درباره کسب مدال برنز در المپیک لندن گفت:‌ «این مدال تنها لطف خدا بود و خوشحالم دومین مدال تاریخ سنگین‌وزن در المپیک را کسب و مردم را خوشحال کردم.»


وی درباره دیدار مقابل تایمازوف گفت: «همه می‌دانند وی با کسب یک نقره و 3 طلای المپیک از نوابغ و بزرگترین کشتی‌گیران جهان است. از قبل کشتی‌های او را آنالیز کرده بودم و نقاط قوتش را به خوبی مهار کردم، اما اگر می‌توانستم یک زیر از او بگیرم برنده بودم.»


دارنده مدال برنز المپیک در کشتی آزاد ادامه داد: «در گوی هم شانس با من یار نبود و هر دو قرعه به نام او آمد. تایمازوف تنها خوش شانس‌تر از من بود و برنده شد.»


قاسمی در پاسخ به این سؤال که آیا توان شکست این کشتی‌گیر را در آینده دارد گفت: «در این مدت زحمت زیادی کشیدم و باید تشکر ویژه‌ای از رسول خادم داشته باشم که کمک زیادی به پیشرفت کشتی من داشت. باید روند رو به رشدم را ادامه دهم و باز هم بتوانم افتخار آفرینی کنم.»


وی در پاسخ به این سؤال که آیا پیش از المپیک و با توجه به تجربه کمش از حضور در مسابقات بین‌المللی انتظار کسب مدال از خودش را داشت،‌ گفت‌: «واقعاً زحمت زیادی کشیده بودم و خیلی وقت‌ها با خیال کسب مدال المپیک می‌خوابیدم و بیدار می‌شدم. برای مدال به لندن رفتم و خوشحالم که دست خالی برنگشتم.»

۱۳۹۱/۵/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...