نسخه چاپی

گرفتاری پسر زورگیر با سماجت‌ دخترانه!

دختر دانشجو وقتی قصد رفتن به خوابگاه را داشت، در دام زورگیر خشن گرفتار شد.

به گزارش نما به نقل از شهروند: دختر دانشجو وقتي قصد رفتن به خوابگاه را داشت، در دام زورگير خشن گرفتار شد.

سماجت‌های این دختر بود که این سارق به دام افتاد. عقربه‌ها ساعت ٢ظهر سوم تیرماه را نشان می‌داد که سکوت خیابان آبان با فریادهای دزد دزد دخترجوانی شکسته شد. مردم وقتی با صحنه فرار پسر جوانی روبه‌رو شدند، به تعقیبش افتاده و روبه‌روی رستوران نایب دزد جوان زمینگیر شد.

همین کافی بود تا تیمی از ماموران گشت پلیس درجریان این سرقت قرار گیرند و با دستگیرشدن دزد جوان دختر دانشجو به ماموران گفت: دانشجوی دانشگاه صنعتی امیرکبیر هستم و داشتم به سمت خوابگاه می‌رفتم که ناگهان این پسرجوان از پشت به من حمله کرد.

متهم ٢٢‌ساله صبح چهارشنبه ٩ تیرماه پیش‌روی بازپرس علی وسیله ایردموسی قرار گرفت و از سرنوشت افیونی‌اش گفت: ٧‌سال است كه در دام اعتياد گرفتار شدم. اوايل هرویين مي‌كشيدم اما دوسالي مي‌شود كه شيشه‌اي شده‌ام. سوابق كيفري زيادي دارم و بارها به جرم سرقت، ايراد ضرب و جرح و حمل موادمخدر به زندان رفته‌ام. آخرين‌بار به جرم سرقت لوازم داخل خودرو دستگير شدم و پس از ٥ماه حبس عيد فطر پارسال آزاد شدم. از آن روز به بعد ديگر سمت خلاف نرفتم. حتي با كمك پدرم به كمپ رفتم تا مواد را ترك كنم اما نتوانستم. پدرم هم ديگر اهميتي به من نمي‌داد. همين شد كه تصميم گرفتم دوباره خلاف كنم.

وي ادامه داد: يك روز پيش از سرقت از دختر دانشجو با جواني در نزديكي متروي نواب آشنا شدم. او در پيك موتوري كار مي‌كرد و پيشنهاد سرقت را خودش مطرح كرد. من هم به خاطر تهيه موادمخدر نياز به پول داشتم و قبول كردم اما درست در نخستين سرقت‌ گير افتادم و پولي نصيبم نشد.

متهم در ادامه گفت: من از همدستم اطلاعي ندارم و فقط ٢٤ساعت از آشنايي‌مان مي‌گذشت. هيچ آدرس و مشخصاتي از او ندارم. بازپرس علی وسیله ایردموسی از شعبه پنجم دادسرای ناحیه ٣٤ دستور داد تا هومن برای تحقیقات بیشتر دراختیار ماموران پلیس آگاهی تهران قرار گیرد و تجسس‌ها برای دستگیری همدست فراری این متهم ادامه دارد.

۱۳۹۵/۴/۱۰

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...