نسخه چاپی

حل مشكلات در گرو همراهی شوراها و مجلس است

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی، اعتقاد دارد همدلی و همراهی و تعامل نمایندگان مجلس شورای اسلامی و شورای شهر، منجر به حل بسیاری از مشكلات در كلانشهرها و به تبع آن كشور خواهد شد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا،‌ بهرام پارسائی روز پنجشنبه در جلسه علنی شورای اسلامی شیراز تاکید کرد که نمایندگان مردم در مجلس و شوراها باید دست به دست هم بدهند و برای حل مشکلات راه‌کار بیندیشند.

وی یکی از مسائل مهم امروز را بررسی و حل مشکلات حمل و نقل درون و برون‌شهری برشمرد و با یادآوری اینکه تداوم مشکلات مربوط به داشتن حمل و نقلی ایمن و مناسب، حادثه تلخ واژگونی اتوبوس‌های سربازان را سبب‌سازی کرد.

پارسایی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در اولین جلسه دیدار نمایندگان مجلس با ایشان، مباحثی نظیر اقتصاد و اشتغال، قاچاق کالا، حفظ جایگاه مجلس و ... را مورد تاکید قرار دادند، تحقق منویات رهبری را نیازمند همراهی تمام ارکان نظام و خصوصا مجلس و شوراها دانست.

نماینده مردم شیراز در مجلس، ضرورت پیگیری و اجرای مصوبات شورای اسلامی شیراز در حوزه سلامت و بهداشت شهری را یادآوری و اضافه کرد که یکی از این مصوبات اختصاص مکانی به اورژانس شهری بوده است.

پارسایی با تاکید بر ضرورت توجه به نکات طرح شده از سوی رئیس شورای اسلامی شیراز، تاکید کرد: امروز با توجه به همدلی و همراهی خوبی که نزد نمایندگان استان فارس و خصوصا شهر شیراز وجود دارد، امیدوار هستیم بخش قابل توجهی از مشکلات را با تعامل مطلوب بین نمایندگان و همدلی با اعضای شورای اسلامی شهر شیراز، دنبال و حل کنیم.

نماینده مردم شیراز در عین‌حال تاکید کرد که با توجه به شرایط موجود اقتصادی دولت که بخش عمده آن به ارث رسیده از دولت‌های قبل است، حل بخش عمده‌ای از مشکلات از طریق سرمایه‌گذاری امکان‌پذیر خواهد بود.

پارسایی با تاکید براینکه سرمایه‌گذار در قدم اول امنیت سرمایه‌گذاری و بازگشت مناسب و مطلوب سرمایه برایش اهمیت دارد، گفت: این امنیت سرمایه‌گذاری می‌تواند از قوانین مصوب مجلس شروع شده و در مصوبات شوراها خصوصا کلان‌شهرها و همکاری شهرداری‌ها تداوم یابد.

نماینده مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه مهمترین بخش از امنیت سرمایه‌گذاری به روابط خارجی مناسب باز می‌گردد، گفت: توسعه روابط خارجی با در نظر گرفتن حفظ اقتدار کشور، بسیار اهمیت دارد.

پارسایی خواستار برگزاری جلسات مشترک فصلی بین نمایندگان مجلس شورا و شورای اسلامی شد.

۱۳۹۵/۴/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...