نسخه چاپی

در نشست ویژه رویانیان با بازیكنان پرسپولیس چه گذشت

عکس خبري -در نشست ويژه رويانيان با بازيکنان پرسپوليس چه گذشت

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس رودررو با بازیكنان و در غیاب سرمربی اینگونه سخن گفت: «حالا كه این پیراهن را پوشیدید، باید قهرمان باشید.»

برای «پرسپولیس» شدن این پرسپولیس، رویانیان به هر کاری که باید دست زده و ترفند آخرش هم چیزی نبود جز هم‌صحبتی با بازیکنان؛ همان‌ها که نمایش‌های دور از انتظارشان انتقادها را برانگیخته و مدیرعامل به دنبال راهی است برای روحیه دادن به آنها. به همین خاطر هم بود که آنها را به نشستی دوستانه فراخواند تا ناگفته‌های‌شان را بشنود و برای مدتی هرچند کوتاه، هم‌صحبت آنها باشد. میزبان این نشست دوستانه هتل آزادی بود و سالنی با یک میز بزرگ در میان.


محمد رویانیان بالای سالن نشست و سعید شیرینی در کنارش. سرخپوشان هم که تمرین یکشنبه شب را تازه تمام کرده بودند خیلی زود خود را رساندند به هتل آزادی. از سرمربی پرتغالی اما خبری نبود. نه مانوئل ژوزه آمد و نه همکاران هموطنش که البته هیچ یک به این میهمانی خانوادگی دعوت نشده بودند تا مدیرعامل همانگونه که گفته بود ساعتی را به صحبت و درد دل با بازیکنان بگذراند. آغازگر نشست، احوالپرسی‌های معمول همیشه بود. رویانیان با تک‌تک بازیکنان به احوالپرسی و خوش و بش مشغول شد و با هر یک گفتگویی کوتاه و دوستانه داشت.



بعد هم بالای سالن نشست و میکروفن را به دست گرفت تا آنچه را که باید به گوش پرسپولیسی‌ها برساند: «حتما الان دیگر متوجه شده‌اید که انتظارها از شما چقدر زیاد است. هواداران حق دارند هر انتظاری از شما و تیم داشته باشند چون این تیم، پرسپولیس است و نامش با قهرمانی عجین شده. پس حالا که این پیراهن مقدس را پوشیده‌اید، باید قهرمان شوید و مثل قهرمان‌ها رفتار کنید. همه شما بازیکنان بزرگی هستید و همین خودش دلیلی شده برای بالا رفتن انتظارها از پرسپولیس. پس مراقب باشید که انتقادها ناامیدتان نکند و با همان روحیه و انگیزه‌ای که فصل را شروع کردید بازی‌ها را ادامه دهید تا ان‌شاءا... تیم زودتر بیفتد روی دور برد و جاده قهرمانی. هرگز خودتان را دست‌کم نگیرید و برای موفقیت خودتان و پرسپولیس تلاش کنید. مطمئن باشید من هم تا آخر فصل از همه‌تان حمایت خواهم کرد.»


اینها را البته مدیرعامل بعد از صحبت‌هایی به زبان آورد که آنها را درگوشی با بازیکنان در میان گذاشته بود و ملی‌پوشان به خاطر غیبتشان، از آنها بی‌نصیب ماندند. هرچند که رویانیان می‌گوید: «حرف‌هایم خطاب به همه بازیکنان تیم بود؛ حتی ملی‌پوشان پرسپولیس که فعلا در اردوی تیم ملی هستند. به همین خاطر وقتی برگردند با آنها هم جلسه می‌گذارم و صحبت می‌کنم.»

۱۳۹۱/۵/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...