نسخه چاپی

آماده باش مجریان طرح دریا در مازندران

مجریان طرح دریا در مازندران آماده باش شده اند.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری صداوسیما، استاندارمازندران درنشست مجریان طرح سالمسازی دریا، بر آماده باش دستگاه های مجری طرح دریا در این استان شمالی کشور همزمان با فرارسیدن عید سعید فطرتاکید کرد.

ربیع فلاح جلودار با بیان اینکه امسال طرح سالمسازی در بیش از 120 نقطه از سواحل استان با کمک بیش از 800 نجات غریق اجرایی شده، افزود : با توجه به تعطیلات عید سعید فطر باید مجریان طرح به حالت آماده باش در خدمت مسافران باشند.

وی با اشاره به اجرای طرح سالمسازی همانندگذشته امسال در سواحل خزری مازندران برای کاهش تلفات انسانی در دریا با تاکید بر بکارگیری تجهیزات مناسب و برخورد با هرگونه سهل انگاری در اجرای این طرح، مدیریت بر نقاط حادثه خیر را مهمترین راهکار برای کاهش تلفات انسانی در طرح های سالمسازی اعلام کرد.

نماینده عالی دولت در مازندران ،با اشاره به کاهش 63 درصدی غرق شدگان دریا پارسال درمازندران از خدمات مجریان این طرح سالمسازی به ویژه نیروی انتظامی و دریابانی در ایجاد امنیت در ساحل قدردانی کرد.

از مساحت حدود هزار کیلومتری دریای خزر بیش از 338کیلومتر در حوزه استحفاظی مازندران قرار دارد که 320 نقطه آن حادثه خیز اعلام شد.

۱۳۹۵/۴/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...