نسخه چاپی

افتضاح‌بزرگ‌در لندن؛اسرائیل در حسرت مدال المپیك!

عکس خبري -افتضاح‌بزرگ‌در لندن؛اسرائيل در حسرت مدال المپيک!

با وجود هزینه‌های سرسام آور سران رژیم صهیونستی برای درخشش ورزشكاران این رژیم جعلی در بازی‌های المپیك سریال ناكامی نمایندگان رژیم اشغالگر قدس در بازی‌های المپیك لندن نیز تداوم داشت تا پس از ناكامی مطلق در سه دوره اخیر بازی‌های المپیك، اسرائیلی‌ها یكبار دیگر طعم تلخ شكست را تجربه كنند.


به گزارش نما به نقل از رجانیوز، سران رژیم صهیونیستی از ماه‌ها قبل با هزینه‌های هنگفت در اندیشه جبران ناکامی مطلق نمایندگان خود در بازی‌های المپیک بودند تا به نوعی شکست‌های مفتضاحانه خود را با این جربه پوشش دهند اما كاروان 37 نفره رژيم صهيونيستي در المپيك 2012 لندن بازهم نتوانستند به سریال تحقیرآمیز این رژیم جعلی در بازی‌های المپیک پایان دهند تا یک ناکامی بزرگ دیگر در عرصه بین المللی برای این رژیم جعلی به ثبت درآید.

رژيم صهيونيستي در سي‌امين دوره بازی‌های المپیک با اعزام کاروانی37 نفره شامل 19 ورزشکار مرد و 18 ورزشکار زن در 10 رشته مختلف به دنبال جبران ناکامی‌های خود در این بازی‌ها بود اما براي نخستين بار از المپيك 1988 سئول نمایندگان رژیم اشغالگر قدس با وجود هزینه هنگفت نتوانستند هيچ مدالي كسب كند تا نمایندگان این رژیم مورد تحقیر در میدان المپیک قرار گیرند.

نمایندگان اعزامی رژیم صهیونیستی در این دوره از بازی‌های به این ترتیب در مسابقات المپیک شرکت کردند، 3 ورزشكار در دووميداني، يك ورزشكار در بدمينتون، 3 ورزشكار در ژيمناستيك هنري، 7 ورزشكار در ژيمناستيك ريتميك، 5 ورزشكار در جودو، 7 ورزشكار در قايقراني بادباني، يك ورزشكار در تيراندازي، 5 ورزشكار در شنا، 2 ورزشكار در شناي موزون و 3 ورزشكار در تنيس اما نکته قابل توجه این بود که این افراد حتی به یک قدمی کسب مدال هم نرسیدند چه رسد به کسب نشان المپیک!

چهار سال پيش در بازی‌های المپیک پكن، رژيم صهيونيستي داراي 43 ورزشكار بود گه در پایان این مسابقات رژیم صهیونسیتی توانست در قايقراني بادباني به يك مدال برنز دست پيدا كند! آنها در المپيك 2004 آتن نيز در حالي كه با 36 ورزشكار حضور داشتند، يك طلا در قايقراني بادباني و يك برنز در جودو را از آن خود كرده بودند.البته ناکامی‌های نمایندگان این رژیم به این اتفاقات ختم نمی‌شود چون اسرائیلی‌ها در المپیک 2000 سیدنی هم با وجود ریخت و پاش‌های فراوان و اعزامی کاروانی پر جمعیت تنها یک نشان برنز به دست آورد تا ناکامی مطلق صهیونیست ها به یک عادت همیشگی تبدیل شود.

ناکامی مطلق رژیم صهیونیستی در بازی‌های المپیک با عصبانیت سران این رژیم رو به رو شد به گونه‌ای که آنها تازه ترین افتضاح به بار آمده در بازی‌های المپیک لندن را تحمل نکردند و با انتقاد از رویه موجود به شدت به این رویه اعتراض کردند.

روند نزولي و سریال تحقیر اسرائیل در بازی‌های المپیک و عمکرد ضعیف ورزشكاران رژيم صهيونيستي با انتقادات زيادي درون سرزمين‌هاي اشغالي مواجه شده است. روزنامه «اورشليم پست» گزارش داده كه كميته ويژه‌اي براي بررسي دليل ناكامي ورزشكاران اسرائيلي در المپيك لندن تشكيل شده است. اين روزنامه در ادامه از وضعيت زيرساخت‌هاي ورزشي رژيم صهيونيستي انتقاد كرده و آن‌ها را كافي نمي‌داند.

مهمترین دلیل اعتراض رسانه‌های رژیم جعلی اسرائیل به نتایج اخیر را می‌توان در انزوای کامل ورزشکاران این رژیم در بازی‌های المپیک جستجو کرد،اسرائیلی‌ها زمانی که مشاهده کردند کشورهایی نظیر افغانستان، گابن، تاجیکستان، بحرین با تعداد ورزشکارانی به مراتب کمتر از رژیم صهیونیستی در این رقابت ها به مدال رسیدند اما کاروان پرهزینه آنها با این تعداد ورزشکار از دستیابی به نشان ارزشمند المپیک محروم شد ترجیح دادند برای پنهان نگه داشتن افتضاح تاریخی به جار و جنجال رسانه‌ای‌ بپردازند تا کسی متوجه تحقیر اسرائیلی‌ها در المپیک 2012 لندن نشود.

بخش دیگری از عصبانیت اسرائیلی‌ها به موفقیت ورزشکاران جمهوری اسلامی ایران در این بازی‌ها نیز برمی‌گردد، آنها وقتی مشاهده کردند کاروان جمهوری اسلامی با اقتدار در میان بیست کشور برتر جهان در بازی‌های المپیک قرار گرفت اما نمایندگان این رژیم جعلی به هیچ موفقیتی دست پیدا نکردند از شدت عصبانیت به جنجال سازی روی آورند تا کسی به ناکامی مطلق اسرائیل در لندن فکر نکند.

۱۳۹۱/۵/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...