نسخه چاپی

حمایت پارلمان بحرین از گروهك تروریستی منافقین

نمایندگان پارلمان بحرین با صدور بیانیه‌ای از گروهك تروریستی منافقین حمایت كردند.

به گزارش نما به نقل از تسنیم،اکثریت نمایندگان پارلمان بحرین با صدور بیانیه‌ای از گروهک تروریستی منافقین حمایت کردند.

در حالی که بحرین در طول 5 سال انقلاب مسالمت آمیز مردم این کشور در سایه نظام دیکتاتوری و پادشاهی این انقلاب را با خشونت سرکوب کرده است، نمایندگان پارلمان بحرین مدعی شدند: «برخلاف تمامی انتظارات در مورد اینکه ایران بعد از توافق هسته‌ای راه اعتدال را در پیش خواهد گرفت، اعدام‌ها و صدور تندروی، تروریسم، دخالت در امور داخلی کشورهای منطقه به ویژه سوریه را افزایش داده است.»

در حالی که حمایت مالی کشورهای عرب حوزه خلیج فارس از داعش و دیگر گروه‌های تروریستی در سوریه بیش از 10 میلیون سوری را آواره کرده است: نمایندگان پارلمان بحرین مدعی شدند که سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی ایران 60 هزار نیرو را به سوریه اعزام کرده است.

در این بیانیه آمده است که دخالت‌های ایران در عراق همچنان ادامه دارد و مدعی شدند که در حملات ایران به پادگان لیبرتی که محل اقامت عناصر گروهک منافق سازمان مجاهدان خلق است 24 نفر کشته شده است.

این ادعا در شرایطی صورت می گیرد که وزیر خارجه، نخست وزیر و نمایندگان پارلمان عراق اعلام کرده‌اند که حضور ایران در عراق بنا به درخواست دولت این کشور و برای مبارزه با تروریسم بوده است.

در حالی که دست گروهک تروریستی منافقین به خون هزاران نفر از مردم ایران آلوده است و تعداد زیادی از مردم ایران در بمب گذاری‌ها و ترورهای آنها به شهادت رسیده‌اند، نمایندگان پارلمان بحرین مدعی شدند که گروهک منافقین از جایگاه مردمی والایی برخوردار است و به تفکر اسلامی مسالمت آمیز التزام دارد و ایران هر فرصتی را برای سرکوب اعضای آن استفاده می‌کند. و سیاست سرکوب را در مورد اقلیات از جمله عرب، بلوچ و کرد‌ها و اهل سنت به کار می برد.

این ادعاها در شرایطی است که بر اثر سرکوب نظام بحرین طی 5 سال انقلاب مردم این کشور بیش از 150 بحرینی شهید و صدها تن دیگر زخمی شده‌اند و 3 هزار زندانی سیاسی در زندان‌های این کشور به سر می‌برند.

شیعیان بحرین 70 درصد از جمعیت این کشور را تشکیل می‌دهند و نظام آل خلیفه با وارد کردن اتباع خارجی و دادن تابعیت بحرینی، قصد دارد این ترکیب را تغییر دهد.

سلب تابعیت از فعالان سیاسی و معارضان و اخراج آنها از بحرین شوه دیگری است که رژم آل خلیفه برای سرکوب مخالفان از آن استفاده می‌کند.

۱۳۹۵/۴/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...