نسخه چاپی

آیا دست سازمان مجاهدین در صدا و سیما فعال است؟ + فیلم

عکس خبري -آيا دست سازمان مجاهدين در صدا و سيما فعال است؟ + فيلم

حال بهزاد نبوی مشخص است؛ عملكرد او روشن است. ما به قطعیت نگفتیم كه قرار بوده نبوی به نخست وزیری برسد بلكه این موضوع را از زبان استاد احمد زمانی نقل كردیم و بر وجود احتمالات تاكید داریم.

به گزارش نما ،برخی شهدای بصیر، از یک ویژگی برای سازمان مجاهدین انقلاب سخن گفته بودند. اینکه جناح های داخلی آن اگرچه به ظاهر با هم در جنگند، اما یاریگر هم هستند و مانع حذف سازمان می گردند. این تحلیل زمانی باز پررنگ شد که خبر سانسور اخیر در صدا و سیما به گوش رسید.
سی و پنج سال پیش حجت الاسلام شهید علی اکبر اژه ای از اعضای حزب جمهوری اسلامی نگران بود که مبادا بهزاد نبوی از اعضای دفتر نخست وزیری به سمت نخست وزیری دولت محمدعلی رجایی برسد.

استاد احمد زمانی که از دوستان نزدیک شهید علی اکبر اژه ای بوده است در بخشی از مستند «فرصت در غروب» که به بیان نکاتی از زندگی شهید علی اکبر اژه ای می پردازد نکته ای مهم را به نقل از این شهید بزرگوار روایت می کند؛ شهید اژه ای می گوید من از زمزمه ای که وجود داشت و این احتمال می رفت که ممکن است بهزاد نبوی به سمت نخست وزیری برسد، نگران بودم؛ چرا که شهید رجایی دوستی نزدیکی با نبوی داشت و این احتمال می رفت که او به این سمت برسد.





این مستند دوشنبه هفته گذشته شب از شبکه اول سیما پخش شد؛ مستندی که علی اکبر شفیعی آن را کارگردانی کرده است. او از این مساله که این بخش از مستند از سوی رسانه ملی حذف شده است، انتقاد می کند. شفیعی می گوید: گذشته و حال بهزاد نبوی مشخص است؛ عملکرد او روشن است. ما به قطعیت نگفتیم که قرار بوده نبوی به نخست وزیری برسد بلکه این موضوع را از زبان استاد احمد زمانی نقل کردیم و بر وجود احتمالات تاکید داریم.

۱۳۹۵/۴/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...