نسخه چاپی

زمان ارائه گزارش برجام توسط كمیسیون امنیت‌ملی

سخنگوی كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت كه 26 تیرماه آخرین مهلت ارائه گزارش این كمیسیون در مورد برجام به مجلس شورای اسلامی است.

به گزارش نما، حسین نقوی حسینی گفت: 26 تیرماه آخرین مهلت ارائه گزارش این کمیسیون در مورد برجام به مجلس شورای اسلامی است و ما مقدمات آن را فراهم کرده ایم و در حال تهیه گزارش هستیم و این گزارش توسط بنده(سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس) قرائت می شود.

وی افزود: بر اساس قانون اقدام متناسب و متقابل دولت جمهوری اسلامی ایران در اجرای برجام، وزارت امور خارجه هر سه ماه یکبار باید گزارش خود درباره نحوه اجرای برجام را به این کمیسیون ارائه دهد، کمیسیون امنیت ملی نیز موظف است هر شش ماه یک بار گزارش اجرای برجام را به صحن علنی مجلس شورای اسلامی ارائه دهد.

وی افزود: هم اکنون وزارت امور خارجه گزارش خود را به کمیسیون ارائه کرده و بررسی های لازم در این راستا انجام شده است، در نهایت کمیسیون باید گزارش را تا 26 تیرماه در مجلس قرائت کند.

نقوی حسینی اضافه کرد: احتمالا در 26 تیر مجلس، جلسه علنی نداشته باشد اگر جلسه داشتیم که این گزارش در همان روز در مجلس قرائت می شود در غیر این صورت، در اولین جلسه بعد از آن، این گزارش در مجلس قرائت می شود.
منبع: ایرنا

۱۳۹۵/۴/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...