نسخه چاپی

آرزوی بشار اسد درباره خودش

رئیس جمهور سوریه در یك مصاحبه جدید، از آرزویش درخصوص دیدگاه و قضاوت تاریخ دربارۀ او پرده برداشت.

به گزارش نما به نقل از العالم، بشار اسد در پاسخ به سؤالی درباره قضاوت تاریخ درخصوص دوران ریاست جمهوری اش گفت: من آرزو می کنم که تاریخ بگوید این فرد (بشار) کشورش را از تروریست ها و مداخله خارجی نجات داد.

بشار اسد در بخشی از مصاحبه با شبکه "اس بی اس" استرالیا اظهار داشت: این ، تنها آرزوی من است.

بشار اسد افزود: بدون مبارزه با تروریسم نمی توان به راه حلی واقعی برای بحران سوریه دست یافت. کشورهایی همچون ترکیه، قطر و عربستان که از تروریست های فعال در سوریه حمایت و پشتیبانی می کنند، از رساندن هر گونه کمکی به دست این تروریست ها رویگردان نیستند، ولی همه مخالفان تروریست نیستند و نباید تروریست نامیده شوند.

رئیس جمهور سوریه گفت: مخالفانی که راه و روش سیاسی را برای حل بحران سوریه درپیش بگیرند، تروریست نیستند ولی اگر سلاح به دست بگیرند و مردم را بترسانند و به آنها حمله کنند و املاک دولتی و خصوصی را تخریب کنند ، تروریست نامیده خواهند شد. مخالفان فقط زمانی مخالف نامیده می شوند که در داخل سوریه فعالیت کنند نَه اینکه ابزار دست عربستان و دیگر کشورها باشند و به نیابت از این کشورها کار کنند.

بشار اسد غرب را به برخورد دوگانه با سوریه متهم کرد و گفت: کشورهای غربی از دولت سوریه انتقاد می کنند سپس مخفیانه نمایندگان خود را برای دیدار با مسئولان سوری به دمشق می فرستند.

بشار اسد به خبرنگار شبکه اس بی اس گفت: حقیقت این است که غرب عموماً با سوریه دوگانه برخورد می کند. غربی ها از جمله دولت شما از سوریه انتقاد می کنند سپس مسئولان خود، به ویژه مسئولان امنیتی را برای دیدار با مسئولان سوری مخفیانه به دمشق می فرستند. غربی ها نمی خواهند آمریکا را نگران و ناراحت کنند، به عبارت دیگر اکثر سران غرب فقط آنچه را که آمریکا می گوید ، بازگو می کنند و آنچه را که آمریکایی ها از آنها می خواهند، به زبان می آورند.

۱۳۹۵/۴/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...